وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

ادامه محتوای به چه علت شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید

دنباله مطلب به چه خاطر شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیازمندید


این مقاله توسط وبسایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - نبود محدود بودن زمان:

آیا شما می توانیدشبانه روز و بدون هیچ محدود بودنی با مخاطبان خود در ارتباط باشید؟

آیا این امکان وجود خواهد داشت که بدون صرف هیچ هزینه ای برای استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست پیدا کنید ؟

ما به شما می گوییم ؟ البته ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیاز به استخدام هیچ کارگری ندارید بلکه خواهید توانست میلیون ها شعبه شبانه روز در تمام دنیا داشته باشید. این شعبه ها همیشه ، حتی هنگامی که رقیب های شما فکرش را هم نمی کنند در حال عرضه خدمات به مشتریانتان هستند.

برای این کار تنها کافیست وب سایت تان را بسازید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه مردم درجستجو سازمانی هستند که بتوانند با استفاده از کمترین قیمت و به سرعت به خدمات لازمخود دست پیدا کنند.

حتما مخاطبان شما هم از این قاعده مستثنی نیستند.

پس به درستی چه کسی موفق تر است ؟ خوب پاسخ روشن است کسانی که بتواند خدمات خود را با دریافت کمترین زمان و هزینه به خریداران خود عرضه کند.


این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

به چه دلیل شما به یک وبسایت احتیاج دارید و

به چه خاطر شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن در قرن 21 :

همینطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام نهاده شده و عصر جدید و بزرگی با اسم |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال تشکیل و گسترش است ، جهانی که در آن مردم با ممد از تازه ترین علم ها و حرکت در مرزهای دانش جدید ، بسیاری از حصر های زمانی و موقعیتی را مرتفع ساخته تا با ممد از آن قادر باشد بر زمان و مکان حکومت کند. برای حاضر بودن در این جهان عظیم و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه می باشید. و وب سایت  شما تنها مشخصه  داخل شدن شما در این دنیای  پر رمز و راز می باشد.

ادامه مطلب ...

به چه خاطر بهینه سازی سایت در محیط اینترنت دارای اهمیت است

چرا بهینه سازی سایت مهم است؟
به خاطر چی سئو برای موتورهای جستجو با ارزش می باشد. موارد ذیل

برخی از دلایل این موضوع هستند :

▪ برتر بودن در نتایج پیداکردن مشتری های بسیاری را به دیدار از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد همه بازدیدکنندگان شما از هر صفحه یک  ۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از سایتهای جستجوگر استفاده میکنند طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵0 میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد

 ۷۳ در صد اینترنتی به وسیله موتورهای جستجوکننده آغاز میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما حقیقت این اینچنین است که تنها کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه افرادی به سئو نیاز دارند ؟

هر سایتی که به سوی تجارت حرکت میکند ، باید صفحات وب خود را برای سایتهای جستجوگر بهینه سازی کند.

 هدف پایانی یک وب سایت جلب استفاده کنندگان اینترنت میباشد و مطالعات بررسی کرده که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی سایتها را در موتورهای جستجوی یافته اند اگر سازمان شما نظر به ساخت یک وب سایت به روز و یا به روز کردن سایت قبلی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در انتخاب اول بگذارید به در نظر داشته باشید که بهینه سازی سایت شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

وبسایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11y

وبسایت ان ال پی - سئو چیست - کد مقاله 11b

این مقاله به دست سایت ان ال اپی آماده شده است.

seo یعنی به وجود اوردن صفحات وب سایت که برای  سیستم های جستجو زیبا و فریبنده می توانند باشند بهینه سازی صفحات وب این می باشد که شما در نتایج یک سیستم جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید اهمیت این بیاناز جایی ناشی می شود که همه افراد از موتورهای یابنده برای پیدا کردن به گزارش یا محصول مورد نیاز خود استفاده میکنند.

ادامه مطلب ...

مشاهده آمار بازدیدنمایندگان وبسایت -کد مقاله 12m

مشاهده  آمار بازدیدکنندگان وب سایت

این محتوا بدست سایت طراحی وب سایت ارزان ایفانت تهیه گردیده است. جهت تبادل لینک رایگان لطفا به ما رجوع کنید.طراحی سایت ارزان از خدمات شرکت ما می باشد.



● افسانه تعداد بازدید کنندگان (Hit) مساله ایست که اکثر بازدید کنندگان سایتها به آن دچار هستند که سایتهائی را می بینند که خود ستایی نظیر بیست هزار هیت در روز یا چیزی نظیر این را انجام می دهند.اما این به چه معناست ؟
متاسفانه برای یک بازاریاب اینترنت تقریبا هیچ معنایی ندارد. هیت در واقع به تعداد تقاضاهایی گفته می شود که سرویسگر شبکه (Web Server) دریافت می کند. مثال بسیار ساده در این مورد این است که اگر صفحه اصلی شما (homepage) دارای بیست فایل گرافیکی مجزا باشد هر بازدید کننده از آن صفحه بیست هیت شمارش می شود. بنابر این اگر ادعا کنید بیست هزار هیت در روز داشته اید در حقیقت در مورد هزار بازبین کننده صحبت کرده اید و واضح است که چنین آماری از نظر تحلیل تجاری قابل استناد نیست.

ادامه مطلب ...