وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روش های برگزیدن جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه

تکنیک انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه


روش های انتخاب جذابترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه

و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه تاکید زیادی دارد و روش های برگزیدن جذابترین

رنگ کابینت آشپزخانه به افراد در این مورد کمک میکند. پینکها می توانند ظاهر آشپزخانه رامتحول کنند و

 حس آن را دگرگون کنند،حتی می توانند دلگیر ترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به ابعاد

فضای آشپزخانه برای  انتخاب صحیح پینکها خیلی مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های

خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید.

 رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد

برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

مکان های و گردشگری باحال که درگوشاگوش مختلف کره خاکی وجوددارد

محل های و توریستی زیبایی که درجاهای گوناگون دنیا وجوددارد

جاذبه های توریستی کشور اتریش

کلیسای جامع شهر وین درمنطقه ی اتریش به دستور رودولف چهارم برروی خرابی های دو کلیسای کهن تر ساخته شده است. طراحی این کلیسا مثل کلیسای bishop در Passau می باشد. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.

با این تمرین ها، بدن تان را سم زدایی کنید

 با این ورزشها، جسمتان را سم زدایی کنید

فعالیت ورزشی

یک طریق عالی برای سم زدایی جسمتان، ورزش است


اکثر افراد وقتی لغت تثویه بدن را می شنوند، راه های تغذیه ای به ذهن شان می رسد،ولی یک راه عالی دیگر برای سم زدایی جسم، ورزش می باشد که البته همه اش هم به عرق ریختن مربوط نمی شود. وقتی شما فعالیت ورزشی دارید، گردش خون تان افزایش می یابد و در نتیجه سیستم لنفاوی تان فعال می شود که ضایعات را از بدن خارج می نماید.

هر نوع ورزشی می تواند فرآیند سم زدایی بدن را تحریک کند، اما یوگا با اضافه کردن حرکات چرخشی و پیچشی و تا شدن بدن که به آرامی ارگان ها را ماساژ داده و جریان خون را زیاد می کند، این فرآیند را بیشتر تقویت می نماید. شما هر چه عمیق تر نفس بکشید، بیشتر ضایعات سمی و مضر را دفع خواهید کرد.

هر چند حرکت واحدی در یوگا وجود ندارد که سم زدایی جادویی را انجام دهد، اما تمرین مداوم یوگا می تواند از فعالیت سیستم لنفاوی پشتیبانی نماید.

برای گرم شدن بدن، حرکات سراسر بدن همراه با تنفس عمیق توصیه می شود. بعد از آن، وضعیت های خاصی می توانند فرآیند سم زدایی بدن را موثرتر و مفیدتر نمایند.

 

سم زدایی بدن با ورزش

سم زدایی بدن با ورزش یوگا

 

حرکت مثلث چرخشی (تصویر بالا) به آرامی ارگان های شکمی را فعال می نماید. همچنین عضلات همسترینگ، باسن و ستون فقرات را کشیده و قفسه سینه را برای بهبود تنفس باز می کند.

توصیه می شود پیش از اجرای این حرکت، یک سری از حرکات سلام بر خورشید به طور کامل یا نیمه انجام شوند.


تعریف اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال

بیان اینفوگرافیک ها درقالب یک نمونه

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال:

زمان دهید یک نمونه از طراحی تصویربیانی بیان کنیم . نگاهی به تصویر بیانی کهکشان شیری یا 10 کشف سرزمین ایرلند کنید . می توان گفت هر دوی تصویر بیانی ها را تا آخرنگاه کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

سفرموریس و اشنایی با جاهای فوق العاده موریس

 سفرجزیره موریس و اطلاع از مکان های فوق العاده جزیره موریس
جزیره موریس می توان گفت زمان زیادی نیست که سفرجزیره موریس در ایران به صورت محکم راه اندازی شده است .اما در این مدت طرفداران ویژه خودش را پیدانموده سفرجزیره موریس جزیره ای می باشد که تقریبا 4 برابر شهر تهران که خط ساحلی طولانی و زیبایی را دارا میباشد.برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.