وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

شرایط گردشگری در مناطق توریستی متفاوت در ارمنستان

عنوان : آشنایی با مزایای تور کیش

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

اقتصاد نیوزیلند
نیوزیلند در دسته کشورهای توسعه ‌یافته و ثروتمند قرار می‌گیرد و در سال ۲۰۱۳ هفتمین کشور دنیا از نظر شاخص توسعه انسانی بوده است. اما اقتصاد آن بسیار وابسته به صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری است. در سال ۲۰۰۹ لبنیات حدود ۲۱ درصد، پشم ۶٫۳ درصد، میوه ۳٫۵ درصد، ماهی ۳٫۳ درصد و دیگر محصولات کشاورزی و دامپروری از جمله شراب و گوشت ۱۳٫۲ درصد کالاهای صادراتی نیوزیلند را تشکیل می‌داده‌اند.

 

در اواخر قرن نوزدهم پشم مهمترین کالای تولیدی نیوزیلندی‌ها بود و صنایعی چون صید نهنگ و فک، تولید الوار، تولید کتان، و استخراج طلا نیز در دوره‌های مختلف در اقتصاد نیوزیلند اهمیت داشتند. نوسانات قیمتی در بازارهای جهانی سبب کاهش تولید محصولاتی چون پشم و جایگزینی آن با محصولاتی چون لبنیات و شراب شده‌است. توریسم نیز در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری در اقتصاد کشور پیدا کرده‌است.

در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ درآمد سرانه و رفاه عمومی در نیوزیلند بالاتر از اروپا و آمریکای شمالی بود اما کاهش قیمت پشم و افزایش قیمت نفت در دهه ۱۹۷۰ اقتصاد نیوزیلند را با مشکلات جدی روبرو کرد و در دهه‌های بعد اقتصاد نیوزیلند تغییرات زیادی را به خود دید.

نیوزیلند اقتصاد پیشرفته و پررونقی دارد. تولید ناخالص داخلی این کشور در سال ۲۰۰۷ به ۱۲۸/۱ میلیارد دلار و تولید سرانه آن به ۳۰۲۳۴ دلار رسید که در ردیف بیست و هشتم دنیا و نزدیک به کشورهای اروپای جنوبی قرار می‌گیرد (اسپانیا بیش از ۳۳ هزار دلار و آمریکا بیش از ۴۶ هزار دلار است).

از سال ۲۰۰۰ تاکنون سطح درآمد میانه خانواده‌های نیوزیلندی افزایش چشمگیری داشته‌است. باوجود این‌که سطح درآمدهای مردم این کشور پائینتر از بسیاری از کشورهای جهان اول قرار دارد، اما تحقیقات بین‌المللی نشان داده که مردم این کشور دارای سطح بالای رضایت از زندگی هستند:

   شاخص توسعه انسانی صندوق توسعه اقتصادی-اجتماعی ملل متحد در سال ۲۰۰۶: سوم

   کیفیت زندگی مجله اکونومیست در سال ۲۰۰۶: دهم

   بررسی رضایت از زندگی انستیتو لگاتوم در سال ۲۰۰۷: اول

   سطح کامروایی عمومی انستیتو لگاتوم در سال ۲۰۰۹: دهم

   بررسی کیفیت زندگی مؤسسه مرسر در سال ۲۰۱۰: آوکلند چهارمین و ولینگتون دوازدهمین شهر مناسب برای زندگی در دنیا هستند.

   ضریب جینی («توزیع عادلانه درآمد»): ۳۶/۲ (پنجاه و چهارم)

   شاخص صلح جهانی در سال ۲۰۰۹: ۱/۲ (اول)

   آزادی مطبوعات (از خبرنگاران بدون مرز): پنجم

   شاخص فساد اقتصادی: کشوری که کمترین فساد اقتصادی را دارد. (اول)
فرهنگ

ریشه فرهنگ نیوزیلند را می بایست در فرهنگ انگلیسی جستجو کرد ضمن اینکه فرهنگ مائوری تأثیر عمیقی بر روی فرهنگ امروز نیوزیلند گذاشته‌است و امروزه شیوه زندگی مائوری‌ها و اروپایی ‌تباران تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد.

در کل نیوزیلند به واسطه مهاجرت گسترده، کشوریست چند فرهنگی که گروههای مختلف قومی و مذهبی در برگزاری آداب و رسوم خود آزاد می‌باشند.
سینما

در عرصه سینما اگرچه نیوزیلند از لوکیشن‌های محبوب فیلم‌ برداری برخوردار می‌باشد اما سینمای این کشور از دهه ۱۹۶۰ شاهد رشد و شکوفایی بوده‌است. از فیلم‌های معروف تاریخ سینمای نیوزیلند می‌توان به سگ‌های خواب‌آلود، پیانو و خداحافظ پورک پای اشاره کرد.

سینمای نیوزیلند در دهه گذشته عصر طلایی خود را پشت سر گذاشته‌ است که فیلم‌های موفقی همچون آخرین سامورایی، استخوان‌های دوست ‌داشتنی (فیلم)، کینگ کونگ و سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها ساختهٔ پیتر جکسون شاهد بر این مدعی هستند.
ورزش

بیشتر ورزش‌های رایج و محبوب در کشور نیوزیلند ورزش‌های بریتانیایی هستند. اتحاد راگبی ورزش ملی این کشور محسوب می‌شود و بیشترین تماشاگران را به خود جذب می‌کند. گلف، نت‌بال، تنیس و کریکت بیشترین تعداد ورزشکار را در بین بزرگسالان دارند و فوتبال در بین کودکان و نوجوانان در رتبه اول قرار می‌گیرد. اسب ‌دوانی هم ورزشی پرتماشاچی و محبوب است. مائوری‌ها هم حضور چشمگیری در ورزش‌های اروپایی به ویژه راگبی دارند و تیم ملی راگبی نیوزیلند قبل از هر مسابقه رقص محلی هاکا را اجرا می‌کند.

تیم ملی اتحاد راگبی (راگبی ۱۵ نفره) نیوزیلند پرافتخارترین تیم دنیا و مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی این رشته است. نیوزیلند در ورزش‌های گروهی دیگری چون راگبی لیگ، نت‌بال، کریکت و سافت‌بال هم از قدرت‌های برتر دنیا به شمار می‌آید. آنها قهرمانان زیادی در رشته‌های تریاتلون، پاروزنی، قایقرانی بادبانی و دوچرخه‌سواری داشته‌اند و در ادوار اخیر المپیک در گروه بهترین کشورها از نظر نسبت مدال به جمعیت بوده‌اند. نیوزیلندی‌ها همچنین سابقه‌ای غنی در ورزش‌های ماجراجویانه‌ای چون کوهنوردی و صخره ‌نوردی دارند.
آموزش و تحصیلات

در نیوزلند دانشگاه‌های مختلفی با کیفیت بالا وجود دارند که عبارتند از:

   دانشگاه اوکلند که بر اساس آخرین رتبه‌ بندی علمی دانشگاه‌های معتبر دنیا، در رتبه ۶۴ قرار دارد.

   دانشگاه صنعتی اوکلند در شهر اوکلند.

   دانشگاه اتاگو در شهر دنیدن.

   دانشگاه کانتربوری در شهر کرایست چرچ.

   دانشگاه ویکتوریا در شهر ولینگتون.

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

آشنایی با مزایای مهاجرت به کانادا

عنوان : کار در کانادا و آشنایی با مجهترین دانشگاه های کاناداهمراه با عکس

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت آشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

انتاریو (یا اونتاریو) (به انگلیسی: Ontario) یکی از استان‌های کانادا است. از لحاظ جمعیت و فعالیت اقتصادی بزرگ‌ترین و قوی‌ترین استان کانادا می‌باشد. مرکز آن تورنتو است و اتاوا (پایتخت کانادا) نیز در آن قرار دارد.

وسعت انتاریو ۱٬۰۷۶٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۱۲٫۵۴۱٫۴۱۰ نفر (برآورد سال ۲۰۰۵) است. بالغ بر ۹۴٪ جمعیت استان انتاریو در قسمت جنوبی آن مشهور به انتاریو جنوبی متمرکز است. انتاریو پیش روترین ایالت در زمینه تولید است و ۵۲٪ از کل تولید ارسالی کانادا از این استان می‌باشد.

از لحاظ جغرافیایی استان انتاریو در شرق کانادا و در بین استان‌های کبک و مانیتوبا قرار دارد. از جنوب با ایالت‌های مینسوتا، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا و نیویورک هم‌مرز است. انتاریو از شمال به خلیج‌های هادسون و جیمز منتهی می‌شود.

مشهورترین شهرهای انتاریو عبارت‌اند از تورنتو، اتاوا، همیلتون، کیتچنر واترلو، لندن، وینزور و کینگستون.

انتاریو یکی از ۴ استان اصلی بود که در معاهده ۱۸۶۷ کانادا به هم پیوستند. نام اصلی استان «کانادای بالا» بوده (با توجه به اینکه «کانادای پایین» نیز در آن دوران وجود داشته که امروز کبک خوانده می‌شود). نام استان از دریاچه انتاریو گرفته شده‌است، که خود این نام نیز در زبان هورن Huron به معنای دریاچه بزرگ می‌باشد. از آنجائی که این استان یکی از اولین مناطق صنعتی در کانادا به شمار می‌آید، محل قدیمی‌ترین شرکت‌های کانادایی نیز هست. تاریخچه انتاریو توسط مهاجرانی ساخته شده‌است که ابتدا با قایق، سپس با قطار و سرانجام با هواپیما برای آباد کردن این استان وارد آن شده‌اند. حتی پیش از بوجود آمدن کانادا مهاجران برای شروع یک زندگی جدید وارد آن شده بودند و امروز بجز حدود ۲٫۵ درصد جمعیت انتاریو، ما بقی اهالی انتاریو از نسل همان مهاجران می‌باشند. با ورود موج جدید مهاجران از مناطق مختلف جهان طی دوران مختلف هریک از آنها تأثیرات فرهنگی خود را بر فرهنگ این استان برجای گذارده‌اند.

بیش از ۷۰٬۰۰۰ تن از ساکنان استان انتاریو دارای تبار ایرانی هستند که عمدتاً در شمال شهر تورنتو (یورک شمالی و تپه ریچموند) سکونت دارند. «مجید جوهری» و «علی احساسی» دو نماینده از حوزه‌های ریچموند هیل و ویلودیل (هر دو منطقه در استان انتاریو)، اولین کانادایی ایرانی‌هایی بودند که به «پارلمان سطح فدرال» کانادا ورود یافتند. رضا مریدی نیز از حزب لیبرال و منطقه تپه ریچموند اولین کانادایی ایرانی‌تبار بود که، به پارلمان‌درسطح‌استانیِ، انتاریو راه پیداکرده است.
استاندارد زندگی در انتاریو

طور میانگین درآمد اهالی انتاریو در بین استان‌های کانادا جزو بالاترین درآمدها می‌باشد. گرچه برخی از هزینه‌های زندگی بخصوص هزینه مسکن افزایش یافته‌است. متوسط درآمد خانواده‌ها در انتاریو با رقم ۵۹٫۷۰۰ دلار در سال دومین درآمد بالا در میان استان‌های کشور می‌باشد. همچنین این استان با رقم ۱۰٫۵۰ دلار در ساعت دومین نرخ پایه حقوق در کشور را دارا می‌باشد. نرخ مالیات با رقم ۱۷٫۴۱ درصد پنجمین رتبه در کشور را دارا است. باوجود آنکه هزینه‌های زندگی در این استان اندکی بالاتر از میانگین کشوری می‌باشد، نرخ درآمدها در این استان می‌تواند از عهده زندگی با بالاترین معیارها در میان کشورها برآید. تورنتو و اتاوا به دلیل شهرتشان در نظافت و تمیزی، ایمنی و در دسترس بودن خدمات در مقایسه با شهرهای هم قیاس همواره جزو بهترین شهرها برای زندگی بوده‌اند و همین استانداردهای بالای زنگی موجب شده که انتاریو به مقصد اصلی مهاجران جدید به کانادا تبدیل شود.
مسکن در انتاریو

به دلیل رشد مداوم و ازدیاد جمعیت شهرهای بزرگ در انتاریو قیمت مسکن در این شهرها نسبت به دیگر شهرهای کانادا بالاتر است. البته باید این نکته را نیز مد نظر داشت که میزان درآمد بالا در این شهرها می‌تواند به جبران این هزینه‌ها کمک نماید، همچنین این رویه در شهرهای کوچکتر این استان به شدت شهرهای بزرگتر نیست. با این وجود بسیاری از خانواده‌ها برای کاستن هزینه‌های زندگی خود روی به زندگی در شهرک‌های اطراف شهرهای بزرگ آورده‌اند. میانگین قیمت یک آپارتمان در تورنتو بالاتر از ۳۵۰٫۰۰۰ دلار و در اتاوا بیشتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار می‌باشد. بسته به شهر و کیفیت خانه، بین ۲۵ تا ۴۱ درصد درآمد خانواده‌ها در انتاریو صرف تملک یک خانه می‌شود.
تحصیلات در انتاریو

انتاریو مرکزی برای موسسات تحقیقاتی شناخته شده‌ای در سطح جهان است که از بودجه آموزشی استانی استفاده می‌نمایند. ثبت نام از کودکستان تا سطح ۱۲ به طور عمومی انجام می‌گیرد، مدارس کاتولیک و فرانسه در سرتاسر استان پراکنده می‌باشند که با پشتیبانی مالی از طریق مالیات دهندگان حمایت می‌شود و تحت نظارت دولت استانی به آموزش دروس طراحی شده می‌پردازند. مدارس متعدد کاتولیک جهت حفاظت از تاریخ اقلیت کاتولیک مورد حمایت نظام آموزشی کانادا قرار می‌گیرند. همچنین در بسیاری از مناطق، مدارس دیگری که از محل بودجه عمومی اداره می‌شوند می‌توانند به عنوان مدارس جایگزین مورد انتخاب دانش‌آموزان قرار گیرد. همچنین انتاریو به عنوان استانی پیشرو در آموزش‌های خاص شناخته می‌شود. تا سال ۲۰۰۳ این استان دارای رتبه ۱۳ در آموزش دوره دبیرستان به شمار می‌آمد که این دوره با دوره آموزشی جدیدی که به صورت استاندارد و با دروس جدید در سراسر استان جهت آماده‌سازی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه، دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای، دوره‌های آموزش تجارت و ورود مستقیم به بازار کار تدارک دیده شده بود جایگزین شد. این برنامه استاندارد جدید به منظور اطمینان بخشیدن از رعایت کیفیت و بی طرفی در مدارس سرتاسر استان طراحی شده‌است. آموزش دوره بعد از دبیرستان در انتاریو شامل شبکه‌ای از سازمان‌ها است که از طریق بودجه عمومی اداره می‌شوند. این سازمان‌ها موضوعات و مشاغل گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند مانند: دانشگاه‌های پژوهشی مشهوری که دارای دانشکده‌های هنر، فناوری و کشاورزی می‌باشند و همچنین دیگر برنامه‌های منحصربه‌فرد. در ضمن دانشگاه‌های انتاریو در بین دانشگاه‌های معروف و شناخته شده جهان می‌باشند که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به دانشگاه تورنتو، کویین، یورک و دانشگاه انتاریو غربی اشاره کرد. میانگین شهریه پرداختی در سال یک دانش آموز در این استان ۴۹۰۰ دلار می‌باشد که کمی کمتر از میانگین کشوری است.
خدمات درمانی در انتاریو

بنا بر قوانین کانادا تمام ایالات این کشور موظف به فراهم آوردن بهداشت و درمان رایگان برای تمام شهروندان و کسانی که به صورت قانونی به تبعیت این کشور درآمده‌اند هستند. به عبارت دیگر بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا بدون دریافت وجهی از بیمار ارئه می‌شود. البته برخی از درمان‌های غیر ضروری (مانند: جراحی‌های زیبایی غیر ضروری و برخی از مراقبت‌های دندان پزشکی. عموماً مشمول این قانون نمی‌شوند اما لیست اینگونه خدمات در استان‌های مختلف متفاوت است. مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بطور کامل برای تمام افراد ساکن در انتاریو بطور رایگان مهیاست. «طرح بیمه درمانی انتاریو» (OHIP) تمام مخارج خدمات درمانی برای شهروندان این استان و اکثر ساکنین دائم در این استان را بطور کامل پرداخت می‌کند. این مخارج عبارتند از هزینه معاینه پزشک، آزمایشات پزشکی، فوریت‌های پزشکی، بستری در بیمارستان و فوریت‌های دندان پزشکی.

در حال حاضر ۲۱۱ بیمارستان در سرتاسر استان وجود دارد که شامل بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمات اورژانس، بیمارستان‌های تخصصی و بیمارستان‌های تحقیقاتی می‌باشند. همچنین این استان دارای هشت بیمارستان خصوصی نیز می‌باشد که خدمات خاص خود را به شهروندان ارائه می‌دهند.
برنامه مهاجرت ویژه دانشجویان فوق لیسانس و دکتری :

   متقاضیان باید قصد اقامت و کار در استان انتاریو را داشته باشید.

   متقاضیان باید فارغ‌التحصیل و یا در ترم آخر دورهٔ فوق لیسانس و یا دکتری از یکی از دانشگاه های کانادا باشند.

   مدت زمان برنامه تحصیلی بیشتر از یک سال باشد.

   قبل از پایان ۲ سال پس از فارغ‌التحصیلی جهت مهاجرت اقدام نمایید.

   دارای اقامت قانونی در کانادا باشد.

   دارای مدارک رسمی آزمون زبان آیلس (IELTS) و یا تف (TEF) باشد. (حداقل نمره IELTS ۷ و حداقل نمره تف ۵ می ‌باشد).

   ارائه مدارک نشان دهنده سکونت به مدت ۱ سال در ۲ سال گذشته در انتاریو.
برنامه مهاجرت ویژه دانشجویان کالج و لیسانس:

برای استفاده از این برنامه متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد:

   فارغ‌التحصیل و یا در ترم آخر دورهٔ فوق دیپلم یا لیسانس یکی از مؤسسات آموزش کانادا باشد.

   سپری نمودن حداقل نیمی از دورهٔ تحصیلی خود در کانادا.

   داشتن یک پیشنهاد کار دائم و تمام وقت از کارفرمای ساکن در انتاریو.
برنامه مهاجرت ویژه گروه عمومی انتاریو :

   برنامه مهاجرت استانی انتاریو ویژه گروه عمومی این فرست را به کارفرمایان ساکن در انتاریو قرار می‌دهد که کارگران خارجی را استخدام نمایند. متقاضیان این گروه مهاجرتی باید یک پیشنهاد کار دائم و تمام وقت از یک کارفرمای واجد شرایط در انتاریو داشته باشند. متقاضی همچنین باید:

       داشتن حداقل دو سال تجربه کار مرتبط با شغل پیشنهادی در پنج سال گذشته.

       مدارک لازم برای مهاجرت استانی را از طرف کارفرما دریافت کرده باشد؛

      

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساخت سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

بیمه در مانی در کانادا}

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.









امروزه کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته و موفق در زمینه های مختلف به یک مقصد مناسب برای مهاجرینی که به دنبال یک جامعه با شرایط اقتصادی مناسب و با ثبات برای کار و زندگی هستند تبدیل شود.این کشور که به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته میشود توانسته با بالا بردن استانداردهای رفاه اجتماعی برای مردم توجه مهاجرین زیادی را به خود جلب کند تا جایی که این مقدار به 250000 مهاجر وارد شده به این کشور در سال میباشد.همچنین این کشور برای افرادی که به دنبال کار میباشند نیز به عنوان انتخاب های اول مطرح می شود.

اخذ اقامت کانادا راه هایی زیادی دارد, مانند سرمایه گذاری, تحصیل, مهاجرت از طریق ازدواج و ... که هرکدام راه خود و فاکتورهای مورد نیاز خود را دارد.در ادامه مقاله ای برای مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی جهت کمک به شما و آشنایی با این روش برای اخذ اقامت این کشور آمده است.

 

 

چه کسانی می توانند تحت جریان خود اشتغالی واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشند؟

تنها سه دسته از افراد می توانند واجد شرایط لازم جهت ورود به کانادا و اخذ اقامت کانادا با عنوان ویزای خود اشتغالی باشند :

1 ) خود اشتغالی در فعالیت های فرهنگی

واژه " فعالیت های فرهنگی " شامل تعداد زیادی از حرفه ها و مشاغل موجود در هر کشوری می شود که کانادا هم از این مورد جدا نیست.این حرفه ها و مشاغل می تواند شامل موسیقیدانان ، هنرمندان ، فیلم سازان ، روزنامه نگاران ، نقاشان و حتی مجموع افراد پشت صحنه مانند کارگردانان ، طراحان رقص ، طراحان لباس و غیره شود.

2 ) خود اشتغالی در ورزش : ورزشکاران و فعالان دنیای ورزش که سابقه فعالیت در شاخه های ورزشی را به صورت حرفه ای دارند.(مانند قهرمانان ، داوران ، مربیان و غیره) می توانند یکی از گروه های درخواست کننده ویزای خود اشتغالی کانادا باشند. که البته از دید قانون کانادا اخذ اقامت این کشور از راه خود اشتغالی برای فعالان ورزش شرایط خاصی دارد که فرد متقاضی باید آنها را داشته باشد.

3 ) خود اشتغالی به وسیله خرید و مدیریت یک مزرعه

این یک راه دشوار است و موفقیت در این زمینه و برآورده کردن انتظارات کانادا در این مورد مشکل است. شما باید تجربه قابل توجهی در کشاورزی و همچنین مهارت های لازم برای موفقیت در این کار داشته باشید و البته باید این مورد را هم مطرح کرد که شما باید ثابت کنید که توانایی حمایت از خود و خانواده خود را از لحاظ مالی به وسیله کشاورزی دارید.شما باید بدانید که خود اشتغالی و مخصوصا در این زمینه کاری برای افرادی ساخته نشده که به دنبال کاری با سطح کلاس بالا باشند.

البته در زمینه فعالیت های فرهنگی و ورزشی که برای افراد حرفه ای و متخصص این شاخه ها در نظر گرفته شده است نیز سختی های وجود دارد ولی این افراد با سابقه و تجربه قابل توجه ای که در تخصص خود دارند مسیر هموار تری دارند.نوازندگان و یا موسیقیدانان و کسانی که در شاخه های مختلف ورزش کار میکنند باید فعالیتهایشان در سطح کلاس جهانی باشد.اگر فرد متقاضی رزومه ای ضعیف تری از این سطح داشته باشد قطعا شانس دریافت ویزای کانادا از طریق خود اشتغالی برایش کم خواهد بود.

در مورد خود اشتغالی از طریق خرید مزرعه و مدیریت آن ، CIC ) CIC یا Citizenship and Immigration Canada که سیاستگذار و مجری امور پناهندگی و مهاجرتی کانادا است و یکی از سه سازمان مرتبط با امور مهاجران و پناهندگان کانادا می باشد) انتظار دارد متقاضی یک فرد با چند مهارت و فن باشد.همچنین توانایی مدیریت مزرعه را به صورت مدرن داشته باشد به عبارت دیگر دارای شرایط زیر باشد :

    یعنی شناخت کامل از فن آوری نوین در کشاورزی و بهره بردن از دانش کافی در ارتباط با روش های کشاورزی
    شناخت کافی از بازار فروش و همچنین آشنایی با بازایابی در زمینه محصولات حیوانی و یا کاشته شده در مزرعه
    داشتن مهارت برای کار کردن با ماشین آلات جدید و در آخر شناخت لازم برای مدیریت یک مزرعه مدرن

همچنین شما باید در رزومه کاری خود بتوانید ثابت کنید که توانایی حمایت مالی از خود و خانواده خود را از طریق مدیریت یک مزرعه را دارا هستید.

چگونه من به عنوان یک فرد واجد شرایط مهاجرت از طریق خود اشتغالی میشوم؟

شما باید حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده را که بر اساس فاکتورهای مانند :

تجربه که باید با شاخه کاری شما مرتبط باشد.(در 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت) که حد اکثر امتیاز در این شاخه 35 میباشد و حد اقل آن 20 میباشد.

سن متقاضی که باید بین 21 تا 49 سال باشد و حداکثر امتیاز در این مورد 10 میباشد.البته کسر 2 امتیاز به دلیل بیشتر بودن سن از 49 سال و یا کمتر بودن سن  از 21 سال هم لحاظ میشود)

تحصیلات فرد که حداکثر امتیاز برای آن 25 و حداقل آن 5 است که این حد اقل برای دیپلم و بیشترین امتیاز برای مدرک دکتری و یا کارشناسی ارشد میباشد.

تسلط به زبان که بیشترین امتیاز به آن 16 میباشد و برای تسلط کامل به زبان انگلیسی در نظر گرفته میشود(البته اگر به زبان دیگری هم تسلط داشته باشید 8 امتیاز دیگر علاوه بر زبان اصلی برای شما در نظر گرفته می شود)

حداقل امتیاز برای آیتم زبان نیز برای تسلط ابتدایی میباشد که عدد آن 2 در نظر گرفته شده است.

فاکتور دیگر بعد از زبان , سن , تجربه تخصصی ,فاکتور سازگاری شما با شرایط زندگی در کانادا می باشد که می تواند به مسائلی مانند ازدواج شما و همسرتان ,داشتن یک شغل قانونی به مدت یک سال برای شما یا همسرتان , داشتن حداقل دو سال تحصیلات بالاتر از دبیرستان و یا دیپلم در کانادا توسط متقاضی یا همسرش و حضور اعضای خامواده در کانادا که حداقل امتیاز ها برای هرکدام از این آیتم ها 3 و حداکثر آن 5 میباشد.

در آخر باید گفت که برنامه مهاجرت به کانادا از راه خود اشتغالی با در نظر گرفتن توضیحات و جدول نمرات بالا برای افرادی منظور شده است که در زمینه کاری خود (فرهنگی,ورزشی,مدیریت یک مزرعه,موسیقی دانان,طراحان و ...) به صورت حرفه ای فعالیت داشته اند و تجربه کافی در این زمینه و یا تحصیلات خوبی در این زمینه داشته باشند.این برنامه در کل به دنبال جذب درخواست کنندگانی است که دارای تمایل و توانایی برای ایجاد یک شغل و مدیریت آن  توسط خودشان در کشور کانادا هستند.

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

استیکرهای دیواری زیبا در طراحی دکوراسیون منزل

عنوان: استفاده از کاناپه در طراحی بسیار زیبای دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

بازسازی خانه در این روزها همانند ایجاد تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی منزل است و به شما کمک میکند دکوراسیون منزل خود رابسیار متنوع و زیبا طراحی کنید. با توجه به این که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و همه ما ترجیحمان بر این قضیه است که خانه ای نو را در سال جدید تجربه کنیم، پیش خودمان فکر کردیم که شاید بهتر باشد مطلب امروز را به مراحل اقدام برای بازسازی فضای داخلی خانه اختصاص دهیم تا اگر می خواهید برای بازسازی خانه تان اقدام کنید بدانید که از کجا باید شروع کنید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
بعد از این که سبک دکوراسیونی تان را مشخص کردید باید به سراغ گروه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند بروید. اگر واقعا به دنبال مجموعه ای خاص و حرفه ای هستید، حتما در انتخاب پرده اتاق ها هم دقت کافی را داشته باشید.

همین عضو کوچک می تواند نقشی بسیار کلیدی در دکوراسیون منزل تان ایفا کند. برای مثال یک کرکره چوبی رستیک یا مدرن به هیچ عنوان با مبلمان کلاسیک همخوانی ندارد و نه تنها فضا را زیبا نمی کند بلکه باعث می شود زیبایی مبلمان تان هم به چشم نیاید. اگر می خواهید مبلمانی عمری و بادوام تهیه کنید، هزینه تان را صرف وسایلی که به اصطلاح «مُد» هستند نکنید، چراکه به همان سرعتی که مورد استقبال قرار گرفته اند به همان سرعت هم از رده خارج می شوند. سعی کنید به دنبال مدل های ساده تر و راحت تر بروید تا دست تان در زمینه انتخاب رنگ های مختلف برای رویه آنها نیز باز باشد.

گاهی یک سری وسایلی که حتی فکرش را هم نمی کردید کنار هم مجموعه ای فوق العاده را به وجود می آورند. برای مثال انداختن یک رومیزی دست دوز روی مبل راحتی کنار شومینه یا استفاده از پوست حیوانات روی تخت خواب می تواند جلوه ای جالب به فضا بدهد. هنگام طراحی اتاق کودک حتما این نکته را در نظر داشته باشید که سلیقه کودک تان هم بسیار مهم است، سعی کنید از دید او هم نگاهی به این اتاق بیندازید. در ضمن این فضا باید به گونه ای طراحی شود که همه وسایل به راحتی در دسترس کودک باشند و در عین حال کمترین خطر را برایش ایجاد کند.

بعد از آن که به لیستی قطعی از این اهالی فن رسیدید حالا وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید تا بدانید هر کدام از آن ها با چه هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهند. و در نهایت آن شرکت معماری و یا دکوراتوری که هم سبک طراحی اش به دلتان می نشیند و هم هزینه اش با جیب شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

در قسمت بازسازی های فضای داخلی خانه چیدانه می توانید مطالبی را ببینید که در ان ها شیوه های مختلف بازسازی خانه گذاشته شده است. با خواندن این مطالب می توانید با فکر بازتری به استقبال بازسازی خانه بروید و حتی کمی تا قسمتی می توانید نتیجه نهایی آن را هم حدس بزنید.

در طراحی حمام هم می توانید به سادگی با اضافه کردن یک نور مناسب به ویژه در بالای آینه ای بزرگ، ظاهری کاملا مدرن و ساده به این فضا ببخشید. در نظر گرفتن یک کتابخانه یا به طور ساده تر نصب چند طبقه روی دیوار اتاق نشیمن هم به نوبه خود نوعی اثر هنری محسوب می شود. چه کتابخانه ای پر از کتاب داشته باشید چه چند قفسه کوچک با تعدادی کتاب محدود، می توانید با کمی حوصله و سلیقه کتاب های با جلد ها و رنگ ها و قدهای مشابه را کنار هم بچینید و با این کار ظاهری بی نهایت زیبا به کتابخانه دوست داشتنی تان ببخشید. شاید هم دوست داشته باشید از ترکیب بندی خاصی برای چیدمان شان استفاده کنید. این دیگر با خودتان است!

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که عاشق مبلمان و وسایل بی نهایت خاص هستند، مثل یک کاناپه تک با روکشی راه راه یا گلدار و رنگی. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از این دسته مبلمان افراط نکنید که در آن صورت با خانه ای شلوغ و سردرگم مواجه خواهید شد بدون اینکه بدانید مشکل از کجاست. از این وسایل خاص فقط برای ایجاد نقطه تاکید در فضا استفاده کنید تا هم زیبایی شان به چشم بیاید و هم از ایجاد یکنواختی به بهترین نحو جلوگیری کنند.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

جراحی زیبایی ایجاد چال گونه

عنوان: برتری های ترمیم مو به روش HRT

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

باورتان می شود فردی چند میلیون تومان هزینه کند تا با انجام عمل جراحی ایجاد چال گونه، لبخندش را بانمک تر کند؟ مدتی است این جراحی در جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است.کارشناسان دلیل اصلی این گرایش را تبلیغات مختلف ماهواره ها و مجلات مد و زیبایی می دانند. این روزها بسیاری از خانم ها بویژه جوان ترها دست به هر کاری می زنند تا زیباتر شوند. بینی خود را عمل می کنند، اما راضی نمی شوند، گونه می کارند، اما باز هم از چهره شان رضایت ندارند، بوتاکس می زنند، اما باز هم به ایده آل شان نمی رسند و خلاصه هر روز به دنبال روشی برای زیبایی بیشتر می گردند. از طرفی جراحی های زیبایی به صورت چشم وهمچشمی درآمده و بیشتر از ۵۰ درصد آنها غیرضروری است.

چال گونه دیگر چیست؟

چال گونه همان فرورفتگی کوچکی است که بعضی افراد وقتی می خندند به طور طبیعی و ژنتیکی روی لپ هایشان ایجاد می شود و به باور عام چهره بانمکی پیدا می کنند، اما چنین جراحی هایی به هیچ وجه علمی نیست، زیرا در هیچ یک از منابع آموزشی جراحی پلاستیک و زیبایی به این عمل ها اشاره ای نشده است و متاسفانه پزشکان به صورت سلیقه ای و با درخواست مراجعان و صرفا برای درآمد بیشتر دست به این جراحی های عجیب و غریب می زنند. 

شاید برایتان جالب باشد بدانید روش خاصی هم برای کاشت و ایجاد چال گونه وجود ندارد تا بر مبنای آن پزشکان اقدام به جراحی کنند. بنابر این باید گفت کاشت چال گونه ، یک جراحی منطبق با سلیقه جراح است و هیچ معیار علمی برای انجام آن وجود ندارد.

روش انجام

جراحی کاشت چال گونه به دو روش انجام می شود و بسته به نوع صورت افراد متقاضی متفاوت است. اگر صورت فرد لاغر و استخوانی نباشد، جراح چربی های آن قسمت از صورت که محل ایجاد چاله است را ساکشن می کند تا یک فرورفتگی کوچک درست زیر گونه ها و در ناحیه خنده او به وجود بیاید اما اگر صورت فرد لاغر باشد و تجمع بافت چربی در ناحیه زیر گونه ها (روی لپ ها) نداشته باشیم، جراح می تواند از داخل دهان، قسمتی را که قرار است روی صورت چال بیفتد با بخیه جمع کند و به این ترتیب، چال گونه را برای فرد به وجود آورد.

این جراحی معمولا سرپایی است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود، اما ممکن است بسته به شرایط، نیاز به تزریق داروی بیهوشی باشد.از طرفی بعد از جراحی و از بین رفتن اثر داروی بیهوشی یا بی حسی موضعی، فرد در ناحیه جراحی شده احساس درد و سوزش دارد که با مسکن و به مرور زمان رفع می شود 

عوارض

به طور کلی حدود یک ماه طول می کشد تا بخیه ها جذب شود و زخم ها بهبود پیدا کند و فرد به وضع طبیعی برسد، اما کاشت چال گونه عوارض خاصی در پی ندارد.البته ممکن است فرد بعد از جراحی دچار مشکلاتی شود. برای مثال هنگام خندیدن یا ابراز احساساتی که به حرکات عضلات صورت نیاز دارند، نتواند مانند قبل و حتی به صورت طبیعی، میمیک خنده یا سایر ابراز احساسات صورت خود را نشان دهد حتی اگر این جراحی توسط فرد بی تجربه ای انجام شود، می تواند به سیستم عصبی محلی که کاشت چال گونه در آن انجام شده است، آسیب برساند و حتی به فلج قسمتی از اعصاب حرکتی صورت منجر شود که متاسفانه در بسیاری از مواقع غیرقابل درمان است. از طرفی ممکن است چال گونه ها با هم قرینه نباشد و تناسب چهره فرد به هم بخورد.

دائم یا موقت

هیچ تضمینی وجود ندارد و نمی توان به صورت صد درصد گفت این چال گونه کاشته شده تا آخر عمر برای تمام افراد باقی می ماند.در واقع به دلیل بخیه ای که در ناحیه داخلی دهان زده می شود، ممکن است حالت چسبندگی در آن قسمت ایجاد شود و این چسبندگی برای بعضی افراد، چال گونه همیشگی را در پی داشته باشد و برای بعضی دیگر این طور نباشد و به مرور زمان از بین برود. بنابراین هیچ جراحی به بیمار خود نمی گوید که جراحی چال گونه، دائم است.

سخن آخر

شاید بسیاری از افراد تصور می کنند با جراحی بینی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند، اما در مورد جراحی کاشت چال گونه چنین صحبتی خنده دار است و بسیاری از افراد بعد از این جراحی پشیمان می شوند، چرا که گاهی چهره آنها هیچ تغییری نمی کند و گاهی هم صاحب یک لبخند غیرواقعی خواهند شد حتی گروهی از این افراد تا آخر عمر نمی توانند قهقهه بزنند و از اقدام خود پشیمان می شوند، اما از آنجا که جراحی کاشت چال گونه اغلب غیرقابل برگشت است، پشیمانی سودی ندارد.

پس اگر به دنبال راهی برای زیباترشدن می گردید، به جای انجام جراحی های غیرضروری به فکر زیبایی و سلامت پوست و اندام خود باشید و با تغذیه مناسب و ورزش صاحب زیبایی طبیعی شوید.

در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است