وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آیا می توان از سایت خرید صفحه سنگ رومیزی انجام داد؟

از کدام فروشگاه میتوان صفحه سنگ رومیزیبی واسطه بخریم؟

 

این روزها افراد به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا خرید های خود را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم عجیب باشد خرید صفحه سنگ رومیزی به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه صفحه سنگ یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه هایخرید صفحه سنگ  سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فرز و سنگ رومیزی بوش

منبع تغذیه: برق، منبع تغذیه اکثر دستگاه‌های سنگ فرزی است که در کمپانی «بوش» تولید می‌شود. از آنجایی که این دستگاه دارای قدرت زیاد و توان بالای موتور است و معمولا کارهای طولانی مدت و سنگینی از طریق آن انجام می‌گیرد از این رو نیاز است تا به شکل مستقیم با برق در ارتباط باشد.

سرعت آزاد: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که لازم است زمان انتخاب سنگ فرز مورد توجه قرار گیرد توجه به سرعت آزاد آن بوده که بر اساس هر دور در دقیقه مشخص می‌شود. این سرعت آزاد نشان می‌دهد آیا این ابزار برقی برای مصارف صنعتی و حرفه‌ای قابلیت استفاده دارد یا خیر. 2800 تا 11500 دور در دقیقه سرعت آزادی است که به طور معمول در سنگ فرزهای «بوش» برنامه‌ریزی شده است.

قطر صفحه:‌ قطر صفحه‌ای که در سنگ فرزهای رومیزی طراحی شده نیز نشان می‌دهد این سنگ فرز برای چه فعالیت‌هایی مناسب بوده و می‌توان چه متریال‌هایی را با کمک آن به ایده‌آل مورد نظر رساند. در نتیجه توجه به اندازه قطر صفحه که با واحد میلی‌متر مشخص می‌شود لازم و ضروری است.

میزان صدا: سنگ فرز‌ها به طور معمول به دلیل نوع فعالیت‌شان دارای سر و صدای زیاد هستند و استفاده از آنها به صورت مداوم و در محیط‌های سربسته و کوچک باعث آزار خواهد بود. بر همین اساس کمپانی «بوش» تلاش کرده تا سنگ فرزهایی طراحی کند که میزان صدای کم‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه داشته باشد. دسی‌بل واحدی است که از طریق آن می‌توان میزان صدا دستگاه را متوجه شد.

وزن خالص دستگاه: قدرت مانور در زمان کار و اینکه بتوان آنطور که باید از ابزار برقی استفاده کرد مهم بوده و وزن خالص دستگاه در این خصوص تاثیر مستقم خواهد داشت. در نتیجه توجه به وزن سنگ فرز که با کیلوگرم مشخص می‌شود در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

ابعاد دستگاه: علاوه بر وزن خالص دستگاه ابعاد دستگاه نیز بر روی قدرت مانور و نوع عملکرد اثرگذار است. در نتیجه بهتر است به ابعاد دستگاه که با طول، عرض و ارتفاع و با واحد اندازه‌گیری میلی‌متر مشخص می‎‌شود آن را سنجید و انتخاب کرد.

طول دستگاه:‌ طول دستگاه هم دیگر فاکتوری است که برای انتخاب سنگ فرز باید مورد توجه قرار گیرد. چون معمولا کار با این دستگاه به صورتی است که باید کاربر بتواند آن را به خوبی در دست گرفته و قدرت حرکت و مانور مناسب را داشته باشد. این فاکتور نیز با واحد میلی‌متر مشخص شده و با توجه به این نکته می‌توان گزینه مورد نظر را از میان تولیدات «بوش» به دست آورد.

برای معارفه می توانید به https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/سایش-و-برش/سنگ-سنباده-سنگ-الماسه

وارد شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.