وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مهاجرت به نیوزلند و انواع ویزای نیوزیلند

عنوان: تحصیل در آلمان و پاسخ پرسش های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

کشور سوئد دارای جمعیتی بالغ بر نه و نیم میلیون نفر است . این کشور از نظر رفاح اجتماعی پس از نروژ و سوئیس ،در رتبه ی سوم بین المللی قرار دارد. ثبات اقتصادی بالادر سوئد ،موجب افزایش تعداد متقاضیان گردیده است ، که عمدتا به دنبال اخذ ویزای کارمیباشند . در حال حاضر با توجه به تصمیمات اخیر دولت سوئد، امکان اخذ ویزای کار جهت پزشکان و متخصصان دراولیت قرار دارد. طول مدت اخذ ویزای کاری پزشکان متناسب با سابقه و رزومه بین 6 تا 9 ماه میباشد.

پزشکانی که مدرک خود را در کشوری خارج از سوئد دارند برای اینکه بتوانند در سوئد به عنوان پزشک مشغول به کار شوند باید مدرک خود را در کشور سوئد ثبت نموده گواهی کار به عنوان پزشک را دریافت کنند. این پروسه حدود 2 سال طول می کشد.

 
مرجع تصمیم گیری امور پزشکان سوئد

مرجع رسیدگی کننده برای اخذ مجوز کار در امور پزشکی (پزشکی و سایر رشته های وابسته) مرکزی است دولتی که socialstyrelsen نامیده می شود. این مرکز با بررسی مدارک تحصیلی پزشکان روند اخذ مجوز کار در سیستم درمان در کشور سوئد (یا همان نظام پزشکی) را نظارت و تصمیم گیری می کند.
پروسه اخذ مجوز کار در سوئد

پزشکان ایرانی که تمایل به اخذ مجوز کار در کشور سوئد دارند لازم است:

کلیه مدارک تحصیلی خود را به سوئدی یا انگلیسی ترجمه و کپی از ترجمه ها را به آدرس این مرکز ارسال نمایند. مرکز رسیدگی کننده در صورت لزوم اصل مدارک را از طریق مکاتبه درخواست خواهد کرد.

علاوه بر مدارک تحصیلی کپی ترجمه کلیه مدارکی که دال بر سوابق کاری درخواست کننده باشند نیز باید ضمیمه گردند. مسلما سابقه کار در بیمارستان یا مطب خصوصی بر تصمیم آن مرکز تاثیر دارد.

این مدارک باید به همراه فرم مربوطه به مرکز ارسال شوند. فرم را می توان به زبان انگلیسی تکمیل کرد.

مرکز socialstyrelsen پس از بررسی مدارک و در صورت قبول درخواست، اغلب یکی از دو مسیر را برای اخذ مجوز کار پیشنهاد می کند.

مسیر اول شامل ارائه مدرک قبولی در امتحانی با نام Tulen (در سطح معادل پره انترنی)، سپس گذراندن 18 ماه دوره AT (معادل انترنی در سیستم آموزش پزشکی در ایران) در بیمارستان است. پس از طی دوره ذکر شده متقاضی مجوز کار یا همان نظام پزشکی سوئد را اخذ خواهد نمود.

مسیر دوم عبارت است از گذراندن دوره آموزشی- امتحانی به مدت 6 ماه در مرکز بهداشتی درمانی یا بیمارستان است. پس از طی این مدت و بر اساس گواهی که فرد مسئول در بیمارستان یا مرکز بهداشتی درمانی در خصوص توانایی و دانش پزشک متقاضی ارائه می کند، تصمیم گیری در خصوص لزوم انجام امتحان تولن، دوره های تکمیلی و … گرفته شده و در صورت تایید، مجوز کار صادر می گردد.

اغلب مسیر اول برای پزشکان عمومی با سابقه کاری کم توصیه می شود و مسیر دوم برای پزشکان عمومی با سابقه کار طولانی یا متخصصین پیشنهاد می گردد.

ارائه گواهی سطح زبان سوئدی در سطحی که مرکز رسیدگی کننده درخواست می نماید پیش نیاز شروع هر یک از دو مسیر است. مسلما اقدام درمانی مستلزم توانایی ارتباطی فرد درمانگر و تونایی او در گفتگو به زبان سوئدی است.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

آیا بین زیبایی پوست و اعصاب ما ارتباط وجود دارد؟

عنوان: عوارض مهم و بسیار وحشتناک عمل زیبایی بینی!!

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.


1ـ اصلاح نکردن انسدادهای مکانیکی در حین عمل جراحی: چنانچه قبل از عمل، بزرگی شاخک‌های بینی یا انحراف تیغه بینی وجود داشته باشد، جراح باید تلاش کند این موانع به ظاهر مختصر را هم برطرف کند. با توجه به این‌که بینی با عمل زیبایی معمولا کوچک‌تر می‌شود، چنانچه مانعی از قبل وجود داشته و انسداد هم ایجاد نکرده است را برطرف نکنیم، وقتی بینی جمع‌تر شد این مانع به ظاهر بی‌اهمیت باعث عوارض مهم و بسیار وحشتناک می‌شود.


۲ـ تورم مخاط داخل بینی:
چنانچه به دلیل سینوزیت مزمن یا آلرژی شدید مخاط داخل بینی متورم باشد، ممکن است باعث انسداد تنفسی شود.


۳ ـ چسبندگی‌های داخل بینی:اگر جراح داخل بینی را زیاد دستکاری کند، باعث زخمی‌شدن مخاط بینی می‌شود. اگر مخاط زخمی‌شده در مجاورت یکدیگر قرار گیرند هنگام ترمیم به یکدیگر می‌چسبند و راه داخل بینی را تنگ می‌کنند.

 

۴ ـ تنگ کردن بیش از حد سوراخ‌های بینی.

۵ ـ برداشتن بیش از اندازه از غضروف‌های نوک بینی:
این امر منجر به تنگی مدخل بینی می‌شود.

اگر جراح بینی از تجربه کافی برخوردار نباشد، علاوه بر مختل شدن عملکرد بینی، این احتمال وجود دارد که ظاهر بینی فرم مطلوب و مورد نظر را پیدا نکند و به شکل نامطلوبی درآید. این شکل‌های نامطلوب و دلایل آن عبارتند از:

غیرقرینه بودن سوراخ‌های بینی

اگر به سوراخ‌های بینی فردی که عمل نکرده بنگریم معمولا ۲ سوراخ بینی دقیقا عین هم نیستند، اما فردی که عمل می‌کند بعد از عمل انتظار دارد که سوراخ‌ها کاملا قرینه باشند. جراح طی عمل باید تلاش کند که میزان غیرقرینگی را برطرف کرده و تا آنجا که ممکن است آن را اصلاح کند.

کاهش حس بویایی

پایانه‌های اعصاب بویایی در سقف حفره داخل بینی قرار گرفته‌اند. این ناحیه طی عمل زیبایی بینی معمولا دستکاری نمی‌شود، بنابراین احتمال آسیب دیدن حس بویایی بعد از عمل جراحی وجود ندارد، مگر در ۲ حالت:

حالت اول: این‌که فردی که تحت عمل جراحی قرار گرفته است از قبل مبتلا به پولیپ وسیع و منتشر بینی بوده است و همزمان با عمل زیبایی تحت عمل پولیپکتومی‌ نیز قرار گرفته باشد. با توجه به این‌که ممکن است پولیپ‌ها در قسمت نزدیک به سقف حفره بینی قرار گرفته باشند، برداشتن آنها و دستکاری آن قسمت ممکن است منجر به آسیب دیدن پایانه‌های بویایی شود. اگر فردی مبتلا به پولیپ وسیع بینی باشد، بهتر است ابتدا در یک عمل مجزا پولیپ‌ها برداشته شوند و سپس با فاصله چند ماه بعد تحت عمل زیبایی بینی قرار گیرند.

حالت دوم: اگر به دلایلی که قبلا ذکر شد فردی در اثر عمل زیبایی بینی به درجاتی دچار انسداد بینی شود به همان میزان نیز دچار کاهش حس بویایی می‌شود، زیرا برای این‌که بتوانیم بویی را حس کنیم باید مولکول‌های فرار آن ماده بتوانند از طریق بینی خود را به پایانه‌های اعصاب بویایی برسانند. چنانچه بینی مسدود باشد این مولکول‌ها قادر نیستند وارد بینی شوند تا بتوانند اعصاب بویایی را تحریک کنند.

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است

طراحی دکوراسیون اتاق خواب منحصربفرد و زیبا

عنوان: طراحی سرویس بهداشتی شیک و زیبا

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

استفاده از کفپوش های زیبا در طراحی دکوراسیون سبب ایجاد تنوع و زیبایی منحصربفرد در طراحی پوشش کف اتاق ها و فضای داخلی منزل میشوند و دکوراسیون داخلی منزل را بسیار چشم نواز میکنند. پوشش کف اتاق در دکوراسیون داخلی از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که کف اتاق را پایه اصلی اتاق می‌نامند. هنگام انتخاب پوشش کف باید الگوهای رفت و آمد را نیز در نظر داشت. به‌طور معمول در مکان‌های پر رفت و آمد از کف‌پوش‌های سخت و بادوام و در جاهای کم ‌رفت و آمد از کف‌پوش‌های تزیینی استفاده‌ می‌شود. پارکت فرآورده ای صد در صد طبیعی و بخشی از حیات نباتی است با واکنش ها و رفتاری کم و بیش همانند خواستگاه اولیه حیاتی خود. گرایش به ایجاد تعادل رطوبتی با محیط اطراف، از جمله این واکنش هاست. این محصول علیرغم طی کردن فرآیندی نسبتاً کامل و طولانی در کوره های چوب خشک کنی و تنش زدائی ، همچنان خاصیت گرایش به ایجاد تعادل رطوبتی با محیط اطراف را دارد که البته مقدار آن بسیار اندک است.

پدیدار شدن درزهای طولی و بعضاً نامحسوس در فصل زمستان (که رطوبت محیط به حداقل می رسد و چوب هم گرایش به از دست دادن رطوبت خود پیدا می کند) به همین دلیل است . البته با تغییر فصل و شروع فصل بهار و تابستان که رطوبت هوا افزایش می یابد ، این درزها خود به خود ترمیم می شوند.
اما با مراقبت از این محصول با ارزش و رعایت برخی اصول ساده نگهداری ، می توان گفت که پارکت یکی از آسان ترین کف پوش ها از نظر نگهداری و نظافت است.

چوب ضمن اینکه در زیر پا نسبت به کاشی و سرامیک، نرم تر به نظر می رسد، می تواند به دکوراسیون منزل گرما و حسی طبیعی ببخشد؛ فرقی نمی کند سبک دکوراسیون شما سنتی، معاصر یا چیزی غیر معمول باشد.

قدم زدن روی یک کف سرامیک شده ی خنک در تابستان حسی خوشایند ایجاد می کند و در زمستان نیز سرامیک های گرم شده ی کف به همان اندازه جذاب و دلپذیر اند.

مراقبت و نگهداری کفپوش پارکت

1- گرد و غبار و سنگ ریزه دشمن طبیعی پارکت هستند به دلیل آن که همانند یک سمباده زبر موجب خراشیدگی سطح پارکت می شوند. برای مقابله با این مسئله ، در بیرون در ورودی ، از پادری های مناسب و در داخل راهروی ورودی ، از قالیچه استفاده کنید تا از ورود و پخش این شن ریزه ها در داخل خانه جلوگیری شود.
2- مواظب سالم بودن تخت کفش و بویژه کفش های پاشنه بلند باشید زیرا کوچکترین شکاف و وجود میخ های برآمده از این پاشنه ها ، پارکت محبوب شما را زخمی خواهد کرد.
3- جابجایی ، کشیدن مبلمان ، تخت خواب و اثاثیه سنگین بر روی پارکت ، باعث خط افتادگی بر روی پارکت خواهد شد . به سادگی با چسباندن تکه های نمد یا موکت های نرم بر روی پایه های لوازم سنگین منزل از این مشکل جلوگیری کنید.
4- نظافت ساده و آسان یکی از مزایای اصلی پارکت است و بهترین روش نظافت و پاکیزه نگاهداشتن این کفپوش، کشیدن جاروبرقی با برس نرم است . بدیهی است از شستشوی مستقیم با آب یا زمین شوی کاملاً خیس اکیداً باید خودداری کرد. در صورت نیاز و تمایل به چنین کاری ، باید بعد از خیس کردن زمین شوی ، آب آن کاملاً چلانده شده و پس از گذشت چند ساعت با اندک نم باقی مانده پارکت را نظافت کرد. با رعایت این نکته مهم سالیان سال جلای لاک پارکت شما چون روز اول تازه و با طراوات باقی خواهد ماند.
5- رنگ چوب ، به طور طبیعی در مقابل تابش مستقیم آفتاب و نور معمولی ،به دلیل اکسیداسیون ، به مرور زمان اندکی گرایش به تیره تر شدن دارد. از این رو استفاده از پرده های مناسب برای کنترل تابش مستقیم آفتاب و جابجا کردن گاه به گاه قالیچه ها برای جلوگیری از تغییر رنگ سطوح زیر آنها با سایر قسمت ها ، کارساز و مؤثر است.



6- قراردادن مستقیم گلدان بر روی پارکت حتی اگر نشتی آب هم نداشته باشد لاک پارکت را کدر می کند ، از این رو ، گلدان ها را باید بر روی قفسه ها و یا پایه هایی با ارتفاع مناسب از کف قرار دهید.

7- با توجه به میزان تردد و رفت و آمد در محیط، هرچند وقت یکبار استفاده از واکس های مخصوص و مواد پولیشی سازگار با لاک روی پارکت ، بر زیبایی کفپوش شما می افزاید

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

خوش عکس شدن عروس و داماد در عکس عروسی

عنوان: تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

انتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک انتخاب لباس مجلسی مناسب و برازنده شما برای درخشیدن در مراسم عروسی یک انتخاب بسیار مهم است و با رعایت برخی نکات درانتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک میتوانید مناسب ترین لباس مجلسی را انتخاب کنید. آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که چرا برخی رنگ ها بیش از باقی رنگ ها به شما می آیند؟ طبق گفته کارشناسان، برای آنکه بدانید چه رنگی هارمونی بیشتری با بدن شما دارد باید سه مورد را مدنظر بگیرید: رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست.
رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می کنیم یا آرایشی که برمی گزینیم دارد؟مجموعه  ای از قوانین کلی درباره ارتباط رنگ پوست و مو و چشم و رنگی که برای لباس یا حتی آرایش تان انتخاب می کنید، وجود دارد. برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و چشمان قهوه ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از رنگ های گرم به ویژه قهوه  ای و بژ استفاده کنید.

به رنگ آب
در دنیای طراحی به این رنگ، رنگ آب گفته می‌شود. این رنگ ملایم و خاص در میان رنگ‌های امسال برای لباس هم بود. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های مختلفی چون خاکستری، مشکی و سفید ست کنید و رنگ خاص بیافرینید. این رنگ را برای افرادی که رنگ پوست سفیدی دارند، پیشنهاد نمی‌کنیم چون بی‌حال و رنگ پریده به نظر می‌رسند. در مقابل برای افراد سبزه انتخاب خوبی است.

هارمونی رنگ ها سبب به وجود آمدن جذابیت می شوند.

رنگ های قرمز تند، قرمز جگری، آبی نفتی، آبی اردکی، بژ، قهوه ای شکلاتی، برنز و قرمز مایل به نارنجی برای لباس شما بسیار مناسب است.  رنگ مشکی، آبی روشن و صورتی و سفید چندان شما را جذاب نمی کند پس باید از خریدن لباس هایی با این رنگ پرهیز کنید. در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. در صورتی که پوستی تیره ولی موهای روشنی دارید و چشمان تان به رنگ آبی روشن یا سبز است، برای آرایش رنگ های گرم مانند قهوه ای طلایی یا بژ را انتخاب کنید.
ایده آل ترین رنگ ها برای لباس شما خاکستری براق، زرد تند، نارنجی و سبز است. برعکس رنگ سفید، مشکی و آبی تیره به هیچ وجه به شما نمی آید. در میان جواهرات نیز طلای زرد را انتخاب کنید.

درنهایت، در صورتی که پوست و موهای تیره رنگی دارید برای آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس رنگ هایی مانند سفید، صورتی، قرمز شاد، مشکی، خاکستری و... را برگزینید. طلای سفید همراه با الماس یا یاقوت بیش از طلای زرد به شما می آید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.