وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سر فصل و متن فری شفای 21 روزه و هفت مهارت انرژی درمانی از راه دور به صورت تضمینی

 میدونید که عاشقتونم و حال خوب شما حال خوب منه

من دکتر آرام عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه آکادمی تجسم خلاق هستم.امیدوارم حالتان خوب باشد. افراد بسیاری در ایران و حتی جهان هستند که می خواهند زندگی پر انرژی همراه با خودشناسی و ارتباط سالم با خود و دیگران را تجربه کنند.

به سبب یادگیری بیشتر می توانید به فیلم بروید

چگونه من روانشناسی بالینی و متافیزیک را با هم ترکیب کردم؟

از انجایی که علاقه زیادی به متافیزیک و مخصوصا هیپنوتیزم دارم و کار اصلیم را با هیپنوتیزم شروع کردم و پس از آن جذب متافیزیک شدم، د راین دوره از تکنیک های روانشناسی بالینی و سلامت و متافیزیک برای بهبود و موفقیت و رسیدن به خواسته ها استفاده کرده ام.

تجربه 30 سال فعالیت من در روانشناسی بالینی نشان می دهد که منشاء اغلب مشکلات در جسم و عمیق تر از آن در ذهن فرد است. بنابراین در این دوره شفای 21 روزه قصد دارم که از طریق تکنیک های شفای 21 روزه وضعیت بسیار مطلوبی را برای شما ایجاد کنم. نیروهای درونی تان را پرورش دهید تا با قدرتی که در درونتان هست بتوانید به خواسته هایتان برسید.

جهت معارفه بیشتر می توانید به چاکرا مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.