وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مطالبی درباره برگزیدن بهترین آتلیه اسپرت عروس

عنوان: نکات مهم برگزیدن مدرن ترین آتلیه


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


از مهمترین کارهایی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه شود انتخاب آتلیه مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی است.

به عکاس آتلیه اعتماد کنید. این نکته بسیار مهمی هست. به خودتون یادآوری کنید که شما متخصص در کارتان هستید و اون در روز دوربینش 500 عکس از دیگر مشتریان آتلیه می اندازد ، پس تجربه بیشتری داره. اگر به نظر عکاس آتلیه لباسی متناسب نیست با دکور سعی کنید باهاش همکاری کنید. اما لباسهایی رو که دوست دارید از دست ندید و برای مثال بهش بگید " این لباسو خیلی دوست دارم میخام حتما باهاش عکس بگیره هر جایی به نظرتون بهتره باهاش بگیرید"

روز آتلیه فرا میرسد:

موقع ژست گرفتن اگر خودتان ایده ای دارید حتما با عکاس آتلیه در میان بگذارید

از عکاس خجالت نکشید و به آغوش گرفتن و بوسه های عاشقانه حساس نباشید . این تاریخی که شما رو به آتلیه برای گرفتن عکس اسپرت کشانده دیگر تکرار نخواهد شد .

خنده و لحظه های شوخی با همسرتان را فراموش نکنید . زیبایی سبک عکس اسپرت به خندهای شما و عشقتان است

اگر دکوری را دوست ندارید با عکاس آتلیه صحبت کنید تا قبل از آماده سازی در جریان اختلاف نظر باشد و وقت تلف نشود

در مورد انتخاب لباسها نکته بسیار مهمی هست که یادآور میشم؛ دقت کنید لباسی رو انتخاب کنید که برامدگی های شکم یا دیگر نقاط بدن رو نشون نده . درک میکنم که لباسهایی هستند که خیلی دوست دارید با اونها عکس بگیرید اما در عکس های آتلیه ای حتی با فتوشاپ هم نمی توان طبیعی برامدگی های چربی را پوشاند .  اما همین مسئله گاهی وقتها کل زمان شما در آتلیه رو از بین میبره. لباسهای تنگ که موجب ناراحتی در پوشیدن یا تعویض کردن میشن به کل شما رو عصبی و بداخلاق میکنه و امکان ادامه عکاسی رو از شما و عکاستون میگیره . لباس هایی با رنگ مشکی ، سفید و رنگهای به قول معروف جیغ فراموش نشه . زیبایی عکس های اسپرت در رنگ بندی های شاد و تند است .

لباسهایی رو که میخواهید با اونها عکس بگیرید آماده کنید. از لباسهای رسمی و شیک گرفته تا اسپرت .  برخی از آتلیه ها برای شما طول مدت خاصی برای عکاسی مشخص میکنند. برای مثل نیم ساعت، یک ساعت و یا دو ساعت. بسته به زمانی که در اختیار دارید لباسها رو انتخاب کنید. لباسهایی که بیشتر دوست دارید رو اول قرار بدید و در آخر اونهایی رو بگذارید که اگر هم موفق به پوشاندنش نشدید خیلی مهم نباشه. سعی کنید لباسهای ست انتخاب کنید. برای خانها تل ، گل سر و زیورآلات ، عینک آفتابی و تا حد ممکن ست با همرا ببرید. البته برخی از آتلیه این بدلیجات را دارند ، از آنها بپرسید )  برای آقایان کلاه های نقاب دار ، پاپیون ، کروات و ... ببرید. هیچ محدودیتی برای خودتون قائل نشید. طوری با ساک پر برید که توی آتلیه هیچ شرایطی پیش نیاد که به خودتون بگید ای کاش فلان لباس یا فلان گردنبند را آورده بودم. داخل آتلیه عکاس به شما کمک میکنه تا متناسب با دکورها، بکگراندها و تجارب کاری لباس ها رو ست کنید.

برخی از آتلیه ها از شما میخواهند که برای انتخاب عکس روز دیگری تشریف بیارید و برخی همان روز را به انتخاب کار اختصاص میدهند. اگر امکان انخاب برای شما هست گزینه اول آتلیه را انتخاب کنید. زیرا با وجود خستگی احتمالی نمیتوانید با تمرکز عکس انتخاب کنید. روزی را در نظر بگیرید که شما و همسرتان در آرامش بتوانید مجددا وقت گذاشته و به آتلیه بروید.

زمانی که برای انتخاب عکسها به آتلیه میروید تمرکز داشته باشید. به همه چیز دقت کنید. به لباس،کج یا صاف بدون گل سر،نوع فیگور،خنده و هر چیزی برایتان مهم است. گر سوالی دارید از شخصی که نمونه کارها را به شما نشان میدهد(بهتر است که خود عکاس باشد) بپرسید. مثلا بگویید این تیرگی برطرف میشود؟ یا این پری که بین موهایش رفته پاک میشود؟ عکاس موظف است که توضیحات لازم را به شما بدهد.

از عکاس آتلیه هم کمک بخواهید. اغلب عکاسان با تجربه خودشان در وقتی که مناسب تشخیص دهند به کمک شما می آیند مثل زمانی که شما یک فیگور و دکور مشخص را دوست داشته اید اما بین 2 یا 3 تا از عکسها مانده اید که کدام را انتخاب کنید. در این زمان عکاس آتلیه از لحاظ حرفه ای به شما کمک میکند. اما در نهایت تصمیم با خود شماست.

در پایان انتخاب عکسها از عکاس بخواهید مجددا عکسهای آتلیه ای انتخاب شده نهایی شده را به شما نشان بدهد تا بتوانید کاملا از انتخاب های خود مطمئن شوید.
در رابطه با گرفتن فایل عکسها همان روز صحبت کرده و از قوانین آتلیه ای که در آن عکاسی کرده اید مطلع شوید.


 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- مراسم عروسی- مراسم عروسی

 

آشنایی با مدلهای کاندوم های طعم دار و توصیف مارکت های فروش محصولات خانواده

بررسی انواع کاندوم های طعم دار و توضیح مرکزهای فروختن کالاهای زناشویی

پس آموزش زیر که به توصیف انواع کاندم و راه های کاندوم می پردازد را بخوانید

آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده کاندوم در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد.

کاندوم بهترین محافظ در برابر بیماری های آمیزشی محسوب میشود. چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام میدهند، مانع از ارتباط و آمیختن ترشح های داخلی و راه پیدا کردن ویروس های احتمالی به بدن شرکای جنسی می شوند.

استفاده از کاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز امری عقلانی است، چرا که ابتلا به این بیماری ها هزینه‌های درمانی سنگین و مشکلات روانی بسیاری را درپی خواهد داشت.به علت پایین بودن فرهنگ مصرف و کم بودن اطلاعات، گاهی افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط یک تفکر غلط است ومصرف کاندوم هیچ تاثیری در این پدیده ندارد.

دلایل استفاده از کاندوم :

-کاندوم تنها وسیله ای است که در صورت استفاده صحیح و همیشگی قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است.

-کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.

-کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

در همین راستا مقاله بالا که به معرفی انواع کاندوم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

قدرت روشنایی نور منزل در دیزاین دکوراسیون داخلی

اصول دکوراسیون خانه هایی بامتراژ پایین و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



تغییر دکوراسیون منزل نقش مهمی را در طراحی داخلی منزل دارد و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار بهترین راه برای تغییر دکوراسیون است.

معمولا وقتی خونه مدت هاست که تغییری نکرده و تکراری به نظر میرسه، اولین فکری که به سر خیلی هامون میزنه تعویض مبلمان و فرش و پرده و خیلی فکر های پرخرج و دردسر از این قبیل هست. غافل از اینکه با یکم ذوق و سلیقه و حوصله و بدون درد سر خاصی میشه تغییراتی رو در دکوراسیون منزلمون بدیم که خیلی چشمگیر و جدید باشه و لذت زیادی هم از این ماجرا ببریم. در این مطلب راهکار هایی رو قرار میدم که باهاش میشه رنگ مناسب و دلخواهمون رو برای دیوار های منزلمون انتخاب کنیم و به راحتی با ترکیب رنگها یک فضای جدید و پر نشاط بسازیم.

رنگ آمیزی دیوارها با استفاده از اسفنج
این روش سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد، تنها کافی است یک اسفنج خشک را به رنگ آغشته کنید، و با آن به سطح دیوار مورد نظرتان ضربه بزنید، این عمل را چند بار انجام دهید، دقت کنید که ضربه های تان باید آرام و مداوم باشد تا به میزان غلظت مورد نظرتان برسید، اگر از طیف های مختلف رنگ استفاده کنید، به کار نهایی خود عمقی ظریف و نا محسوس می بخشید.

طرح های رگه دار به وسیله پارچه روی دیوارهای خانه
کیسه های پلاستیکی را  مچاله کنید، آن ها را به رنگ آغشته کنید، و با ضربه های مدام روی دیوار طرح های زیبایی را پدید بیاورید، می توانید از دستکش یا پارچه برای گرفتن این کیسه های پلاستیکی رنگی استفاده کنید. سعی کنید که حتما از یک رنگ مکمل برای زیرسازی دیوار های تان استفاده کنید تا طرح نهایی تان زیبایی و جلوه خاصی داشته باشد.

نمای راه راه برای دیوارهای داخلی خانه
این روش برای ایجاد رگه یا نوارهای باریک و ملایمی از رنگ ها روی دیوار به کار می رود، زمانی که این کار با ظرافت انجام گیرد، نتیجه نهایی هم به ظرافت یک پارچه دیده می شود، ترکیب رنگ و روغن جلا را با کمک یک غلتک به صورت عمودی روی دیوار بکشید، سپس به کمک یک قلم مو با موهای بلند نوارهای نازکی را روی دیوار پدید بیاورید. صبر و حوصله در این کار به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید.

نمای آجری در دیوارهای داخلی خانه
به راحتی می توانید توهم وجود نمای آجری را روی دیوارهای خانه خود به وجود بیاورید. برای این کار احتیاج به یک تخته با ابعاد نه چندان بزرگ خواهید داشت، تخته ای که بتوانید آن را به راحتی بلند کنید. بع از آن به تعدادی اسفنج احتیاج خواهید داشت که سطح این تخته را بپوشانند، اسفنج ها را روی تخته بچسبانید و آن را به شکل یک مهر در بیاورید، رنگ آجر روی آن بزنید و به سراغ دیوار های تان بروید.

چطور رنگ دیوار  های منزل رو انتخاب کنیم

حالا نوبت رنگ هاست. رنگی که میخواید باهاش کار کنید رو باید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ باید اینکه چه فضایی رو رنگ میکنید(اتاق خواب، پذیرایی یا آشپزخانه و …) و همچنین به رنگ زمینه دیوارتون توجه کنید. همچنین به رنگ مبلمان منزلتون. یکی از ساده ترین راههای انتخاب ترکیب رنگهای مناسب، پارچه ها هستن. پارچه ای که به نظرتون زیباست جلوتون بذارید و ببینید از چه رنگ هایی استفاده کرده و هر کدوم به چه میزان. توصیه میکنم از رنگ های خیلی تند استفاده نکنید. به همین دلیل هم در لوازم مورد نیاز یک قوطی رنگ سفید هم قرار دادم. که رنگ مورد نظرتون رو کمی با سفید ترکیب کنید تا ملایم تر بشه.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

آموزش ساخت وب لاگ در سایت های ساخت وبلاگ متفاوت با راحت ترین مدل

یادگیری ساخت وب لاگ در سیستم های وبلاگدهی متفاوت با راحت ترین متد

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه سامانه وبلاگدهی در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

- نوبت به فیلد بعدی یعنی نام نویسنده می‌رسد که نام خودتان یا نام کسی که برای او دارید وبلاگ می‌سازید را وارد نمایید. این اسم می تواند اسم واقعی شما یا اسم مستعار شما باشد تصمیم آن به عهده شما می‌باشد.


- بعد از نام نویسنده در فیلد بعدی باید شرح مختصر و کوتاهی را از وبلاگ خود بنویسید که از این عبارات موتورهای جست و جو گر استفاده می‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند یا نه پس به دقت آنها را پر کنید و سعی کنید واقعا کلمات یا عباراتی را در آن بنویسید که در وبلاگ شما موجود باشد . سعی کنید این فیلد را با کلمات پر نمایید و کلمات را با کاما از یکدیگر جدا نمایید تا جملات طولانی این طوری نتیجه بهتری می‌گیرید مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اینکه بنویسید: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا


- در این قسمت باید ایمیل خصوصی خود را وارد نمایید که به هیچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ایمیلی به آن فرستاده می شود که در آن از طرف مدیریت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر دانی می شود و نام کاربری و کلمه عبورتان به آن فرستاده می شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربری و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید و از ایمیلی که به آن فرستاده می شود به خوبی نگه داری کنید چون اگر نام کاربری و کلمه عبورتان را افراد دیگری بدانند می توانند وارد قسمت مدیریت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست های نا مربوط ارسال کنند و حتی کلمه عبورتان را تغییر دهند و دیگر شما به وبلاگتان دسترسی نخواهید داشت
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در این فیلد یعنی "ایمیل نویسنده" ایمیلی را باید وارد نمایید که کاربران توسط آن می‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامی کاربران نمایش داده می‌شود.
- در فیلد "منطقه زمانی" باید زمان خود را بر حسب GMT تنظیم نمایید که برای کاربران ایرانی به طور پیش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده می‌باشد اگر تنظیم نیست آنرا تنظیم کنید.
- در فیلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پیداست باید تعداد پست‌هایی را که می‌خواهید در صفحه نخست وبلاگ شما نمایش داده شوند انتخاب نمایید. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بیشتر نباشد چون باعث سنگین شدن وبلاگ شما در نتیجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) می‌شود که باعث کاهش بازدید کنندگان وبلاگتان خواهد شد.


- در فیلد بعدی شما می توانید نحوه نمایش تاریخ پستها را تنظیم نمایید بدین صورت که شما وقتی پستی را به وبلاگتان ارسال می‌کنید خود سیستم بلاگفا تاریخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج می‌نمایید که از میان نمونه‌های ارائه شده می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید.
- این فیلد همانند فیلد قبلی ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت می‌کند و نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در این قسمت نحوه نمایش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظیم نمایید.
- فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه نمایش تاریخ آرشیو می‌باشد که شما باید مشخص کنید که این قسمت از وبلاگ شما به صورت عددی نمایش داده شود و یا به صورت حروف.
- فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه آرشیو مطالب وبلاگ می‌باشد وقتی شما وبلاگی را ثبت می‌کنید سیستم بلاگفا به طور خود کار آرشیوی از مطالب شما را تهیه می‌کند که در این قسمت شما می‌توانید سیستم را تنظیم کنید که آرشیو شما را به صورت هفتگی نمایش دهد یا ماهانه:



ساخت وبلاگ

ماشین عروس رویایی

نکات آرایشی برای جوانتر شدن چهره

تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از نکات مهمی است که عروس و داماد باید قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه کنند.

رسمی زیبا داریم که عروس در روز عروسی گلی که داماد به او تقدیم می کند را در دست خواهد داشت و بدین ترتیب داماد روزهایی پر گل و زیبا را به عروس نوید می دهد.

آنها در ماشینی گل کاری شده به خانه جدید می روند. گل فروشی هایی که مد نظر دارید را بازدید کنید و از آلبوم دسته گل و گل ماشین عروس طرحی را انتخاب کنید و بهای آنرا چک کنید و در نهایت با پیش پرداخت برای روز مراسم با آنها قرار بگذارید. فقط موقعیت مکانی گل فروشی و منزل خودتان و آرایشگاه عروس خانم و مسیر های ارتباطی و ترافیک احتمالی روز عروسی - که اغلب پنجشنبه ها است - را نیز در نظر داشته باشید.

با چه ماشینی میخوان عروس خانم روببرید خونه بخت ماشین خودتون یا....

راههای مختلفی برای ماشین عروستان هست  که بازهم مثل مابقی قضایا بستگی به جیبتون داره مقرون به صرفه ترین حالت ممکن اینه که از ماشین خودتون یا یکی از بستگان ودوستان برای اون شب استفاده کنید.

اما اگر بخواین ماشینی لوکس اجاره کنید شرایطش کاملا با قبل فرق می کنه البته تعداد انتخابتون زیاد می شه ولی هزینه های خاص خودشو داره.شرایط اجاره ماشین عروس وحدود قیمت ماشین ها کاری است که ما می تونیم برای شما انجام بدیم  تا با بررسی همه جوانب بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید

شرایط اولیه اجاره ماشین

1.ساعت اجاره خودرو حداقل 10 ساعته وبرای ساعت های اضافی مبلغی جدا پرداخت می شه .

2.تزئینات، گل آرائی ماشین  در بیشتر موارد توسط خود اجاره دهنده انجام می شود. وهزینه اش جداست البته شما می تونید نوع گل آرائی  رو از آلبوم هایی که در اختیارتان می گذارند انتخاب کنید.

3.زیاد از محدوده شهر خارج نشوید که هزینه هایتان را افزایش می دهد.

4.اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید چکی به میزان مبلغ خودرو به امانت بگذارید که در پایان مراسم به شما عودت داده می شود ولی برای اجاره ماشین با راننده نیاز به دادن چک نیست.

مراسم عروسی -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی