وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روشهای سفارش شیک ترین لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

عنوان: ترفندهای انتخاب بهترین  لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

لوازم سرویس بهداشتی,خرید لوازم سرویس بهداشتیسرویسهای بهداشتی و حمام ها در طراحی فضای خانه کمترین فضا را اشغال می کنند و گاهی اوقات بیشترین کم لطفی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی آنها اتفاق می افتد.در صورتیکه با اندکی دقت در انتخاب مدلهای شیک و خلاقانه سینکهای روشویی و شیرآلات به سادگی می توان دکورهای زیبا و متفاوتی را در این فضاها ایجاد کرد.

برای ایجاد تغییر دکوراسیون حمام و دستشویی راههای مختلفی وجود دارد،یکی از ساده ترین این راه ها همانطور که گفته شد تغییر در نوع شیرآلات مورده استفاده در این فضاها می باشد.با تغییر در نوع شیرآلات مصرفی از استیل ضد زنگ و یا کروم به نوع جدید شیشه ای آن، که امروزه یکی از گران ترین انواع شیرآلات است.می توان به سادگی نگاهی تازه و مدرن در فضا ایجاد کرد.در طراحی های جدید شیر آلات و سینکهای روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آنها نیز توجه می گردد.

می توانید با انتخاب هوشمندانه و با سلیقه خود در آینه و لوازم دستشویی یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا داشته باشید. همچنین در کنار وسایل و لوازم اصلی دستشویی تزیینات سرویس بهداشتی نقش تعیین کننده در جلوه و زیبایی دارند.

شما می توانید با خرید لوازم سرویس بهداشتی متناسب با طراحی و دیزاین منزل خودتان هماهنگی مناسبی در فضای منزل ایجاد نمایید.

لوازم سرویس بهداشتی

خلاقیت فیلیپ استارک طراح فرانسوی حد و مرز نمی شناسد.بسیاری از اشیائی که وی طراحی کرده است برای همگان شناخته شده است.شیرآلات نیمه شفاف Axor Starck V از مجموعه ی Hansgroheیکی از جدیدترین کارهای وی می باشد.که در ماه آپریل در نمایشگاه میلان از آن رونمایی شد.

لوازم سرویس بهداشتی

سینکهای شفاف شیشه ای به همراه شیرآلات طرح آبشار که توسط Kraus طراحی شده است یکی دیگر از انواع خلاقانه طرحهای شیرآلات و روشویی می باشد.

لوازم سرویس بهداشتی

شیرآلات شیشه ای مجسمه ای طرحهای جدیدی هستند که طراحان را برای بالابردن سطح کیفی پروژه های خود یاری می رسانند.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

شیر زیر یکی از انواع منحصربه فرد ، سفارشی و دست ساز است که از شیشه دمیده شده ساخته شده است.ترکیب شیشه و فلز جذابیتی فوق العاده به این سری از شیرآلات بخشیده است وبه خاطرانعطاف پذیری در طراحی و ساخت با شیشه طیف گسترده ای از طرحها را می توان تولید کرد.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

 

منبع: لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

آیا خوابگردی قابل درمان است؟

عنوان: آیا خوابگردی قابل درمان است؟


چطور بهترین کرم را انتخاب کنیم؟    پیشنهاد می‌کنیم خیلی به دنبال کرم‌های دور چشم گران‌قیمت نباشید، به همین دلیل اول از همه انتخاب‌هایتان را محدود کنید و بعد بین آنها ارزان‌ترین را بخرید و اگر دیدید بعد از چند هفته فایده چندانی نداشت، یکی دیگر بخرید. با این روش شما پول زیادی را صرف خرید محصول اول نکرده‌اید و می‌توانید به راحتی کرمی دیگر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هیچ گاه قیمت بالا نشانه کیفیت خوب یک محصول نیست. گاهی مارک‌های تجاری تنها به دلیل نامی که دارند از شما پول زیادی می‌گیرند. انجمن متخصصان پوست آمریکا در گزارشی گفته‌است که حتی محصولات ارزان‌‌قیمت هم می‌توانند کیفیت خوبی داشته باشند.
راه استفاده از کرم چیست؟
اما استفاده از کرم دور چشم نیز تکنیک‌های خاصی دارد شما باید اول از گوشه داخلی چشم‌هایتان شروع کنید و سپس به سمت بیرون حرکت کنید یا اینکه از گوشه بیرونی چشم‌ها شروع کنید و به سمت داخل بیایید تا به بینی برسید.  اما آیا باید روی پلک‌هایتان نیز کرم بزنید؟نه لازم نیست،البته اگر اصرار دارید ضرری ندارد اما بهتر است فقط شب‌ها بزنید چون وقتی روی پلک‌ها کرم می‌زنید در طول روز کرم با مواد آرایشی مخلوط می‌شود و ممکن است وارد چشم شود و مشکلاتی را به وجود بیاورد. البته بستگی به کرم مصرفی شما هم دارد. بعضی از کرم‌ها را نباید اصلا روی پلک‌ها زد البته روی بعضی از کرم‌ها نوشته شده که روی پلک‌ها نیز استفاده شود.
پف چشم‌ها را بخوابانید
پف چشم‌ها می‌تواند به دلیل واکنش‌های حساسیتی یا جمع شدن مواد مایع در زیر آن باشد. گاهی هم پف چشم‌ها به دلیل سینوس‌ها یا سندرم‌های پیش از قاعدگی است. قبل از آنکه برای پف‌چشم‌هایتان از کرمی استفاده کنید باید بدانید مواد مرطوب‌کننده داخل این کرم‌ها می‌تواند باعث پف بیشتر زیر چشم‌ها شود.
کدام کرم ضدچروک را اول استفاده کنیم؟
وقتی می‌خواهید استفاده از کرم‌های ضدچروک را آغاز کنید بهتر است هم از کرم دورچشم، هم کرم ضدچروک صورت استفاده کنید.  گاهی شنیده می‌شود که می‌گویند کرم زیرچشم از همه مهم‌تر است ولی این اصلا صحیح نیست.  کرم دور چشم هم از نظر ترکیبات مثل کرم ضدچروک صورت است فقط به دلیل نازکی و حساسی پوست دور چشم غلظت آن کمتر است.  البته باید یاداوری کنیم که معمولا نمود چروک‌ها زیر چشم زودتر اتفاق می‌افتد.
سراغ کرم بوتاکس نروید
کرم‌های شبه بوتاکس که وارد بازار شده‌اند و سازندگان آن ادعا دارند که به جای تزریق بوتاکس به خصوص در دور چشم از این کرم‌ها استفاده کنید.
 استدلال آنها این است که این کرم‌ها در عضله نفوذ و آن را فلج می‌کند اما باید بگویم که تمام مستندات علمی این کرم‌ها را رد می‌کنند و هیچ مدرکی مبنی براینکه بتوان کرم موثری از بوتاکس داشت، وجود ندارد و اصلا نمی‌توان چنین کرمی ساخت اما چون به مدت خیلی کمی در زمان مصرف عضله را منقبض و بی‌حس می‌کند فرد گمان می‌برد که تاثیر دارد و کمی چروک‌هایش کم شده در صورتی که بعد از 2 ساعت همه چیز مثل اول می‌شود و چروک‌ها برمی‌گردند.  کرم‌های شبه بوتاکس به هیچ وجه علمی نیستند و صرفا تبلیغاتی‌اند.
به خاطر بی‌خوابی، چشمانم پیر شده است؟
بسیاری از مردم فکر می‌کنند علت سیاهی زیر چشم‌ می‌تواند تماشای زیاد تلویزیون تا دیر وقت یا چند شب نخوابیدن یا زیاد با کامپیوتر کار کردن یا... باشد،در واقع خیلی از مردم فکر می‌کنند اگر زیر چشم‌هایش سیاه است به دلیل طرز زندگی آنهاست،اما باید بدانید این باور اصلا درست نیست. شما هیچ تقصیری در سیاهی زیر چشم‌هایتان ندارید،آنها به دلیل کم‌خوابی یا استرس یا کار زیاد یا... به وجود نیامده‌اند. دلیل سیاهی زیر چشم‌ها چیزی شبیه کبود شدن دست یا پاست و در واقع به دلیل رگ‌های خونی بسیار ریزی است که زیر پوست ظریف این قسمت قرار دارد.
سیاهی‌  دور چشم ارثی است!
برخی پزشکان هم اعتقاد دارند سیاهی دور چشم مشکلی است که بیماری محسوب نمی‌شود و یک صفت ارثی غالب است و اگر یکی از والدین به این مشکل دچار باشند معمولا نصف فرزندان آن خانواده نیز به این مشکل دچار می‌شوند. البته در بعضی از مواقع نیز والدین دچار سیاهی دور چشم نیستند اما فرزندان آنها دچار این مشکل هستند و به دلیل ارثی بودن این مشکل درمانی دائم برای آن وجود ندارد البته مصرف بعضی کرم‌ها برای تیرگی دور چشم تا حدی مفید است اما به طور کامل این مشکل را برطرف نمی کند. توصیه می‌شود افراد از عینک آفتابی جهت محافظت از چشم و پوست اطراف چشم و پلک‌ها استفاده کنند و استفاده از مرطوب‌کننده را هم فراموش نکنند.
درمان سیاهی دور چشم
دور چشم درجاتی دارد و باید گفت افرادی که دارای پوستی تیره هستند معمولا تیرگی دور چشم آنها بیشتر است اما سیاهی دور چشم افرادی که پوست روشنی دارند کمتر است ولی به هر صورت از آن مشکلاتی است که می‌تواند حسابی آزاردهنده باشد و همه کسانی که این مشکل را دارند همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی برای از بین بردن این مشکل هستند.  برای از بین بردن این مشکل راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. یکی راه‌حل اساسی جراحی زیبایی این قسمت است، البته با لیزر هم می‌توان این سیاهی‌ها را کمتر کرد. لیزر با تحریک تولید کلاژن پوست را جوان می‌کند و سیاهی‌ها را از بین می‌برد، البته این روش هزینه نسبتا بالایی دارد و می‌تواند خطرهایی هم داشته باشد.
















عجیب ترین و زیباترین غارهای دنیا !

عنوان: نکته های طلایی آرایشی خاص!

امروزه با تغییر سبک زندگی و زیاده روی در غذاهای فست فود بسیاری از بیماری ها همراه اضافه وزن پیش امده که خیلی از افراد از این موضوع ناراضی هستند و به دنبال راهی برای کم کردن وزن خود و تغییر این سیکل زندگی می باشند.

چاقی از مهم‌ترین مشکلات سلامتی در قرن اخیر است که با تغییر سبک زندگی به سمت صنعتی شدن رو به افزایش است. عوامل ژنتیکی و محیطی بسیاری در افزایش وزن دخیل هستند، بنابراین کنترل آن با یک مداخله و بدون رویکرد طولانی مدت بعید به نظر می‌‌رسد. کلیدی‌ترین عامل در اضافه وزن عدم تعادل بین انرژی دریافتی با انرژی مصرفی طی فعالیت‌های روزانه می‌‌باشدافزایش توده چربی بدن به مرور زمان رخ می‌‌دهد.

عوامل متعدد غذایی و دارویی به منظور کاهش اضافه وزن مورد استفاده قرار گرفته اند که موثر بر اشتها، جذب مواد مغذی و ترموژنز (گرمازایی) بوده اند، از این رو پیدا کردن عوامل تنظیم کننده تعادل انرژی می‌‌توانند نقش بسزایی در کاهش این مشکل داشته باشند.

از جمله عادات غذایی موثر در حفظ وزن مناسب و دور کمر ایده‌آل نوشیدن منظم چای به ویژه چای سبز می‌‌باشد، زیرا چای سبز حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی از جمله کاتچین‌ها می‌‌باشد.
 آیا چای سبز واقعا لاغر می کند؟

 چای سبز
چای سبز فرآورده تخمیر نشده از برگ‌های گیاهی با نام علمی Camellia sinensis می‌‌باشد که بسته به شرایط کشت، محیط بومی، آب و هوا و شرایط فرآوری حاوی مقادیر متفاوت فیتوکمیکال‌ها می‌‌باشد. حدود 35 درصد وزن خشک چای سبز حاوی فلاونول‌ها، فلاونون‌ها و فلاوان-3-اول‌ها می‌‌باشد که 80-60 درصد فلاوان-3- اول‌ها شامل کاتچین‌ها می‌‌باشد. در مقابل چای سیاه و از نژاد اولونگ تقریبا نصف این مقدار کاتچین را دارا می‌‌باشد.

اپی‌گالو کاتچین 3- گالات فراوان‌ترین کاتچین موجود در چای سبز می‌‌باشد که مهم‌ترین ماده موثره آن در خواص سلامتی بخش می‌‌باشد. سایر کاتچین‌ها با اهمیت کمتر شامل اپی‌کاتچین 3- گالات، اپی‌گالوکاتچین، اپی‌کاتچین و کاتچین می‌‌باشد. علاوه براین، مقدار قابل ملاحظه‌ای از کافئین، تئینین، تئوفلاون، تئوروبیگین و کرستین در چای سبز موجود است.

یک فنجان 250 میلی‌گرمی چای سبز حاوی 100-50 میلی‌گرم کاتچین و 40-30 میلی گرم کافئین می‌‌باشد، البته مقدار گیاه مورد استفاده، زمان دم کشیدن و دمای آب عوامل موثر در میزان مواد موثره چای سبز هستند.

بیشتر : نوشیدن چای سبز برای این افراد ممنوع است!

 چای سبز و اثر ضد چاقی آن
در دهه گذشته کارآزمایی‌های بالینی کوچک صورت گرفته حاکی از اثر ضد چاقی چای سبز در مقادیر 1200-270 میلی‌گرم در روز می‌‌باشند که متاآنالیز حاصل از 11 مطالعه انجام شده نشان می‌‌دهد که در صورت مصرف منظم چای سبز حدود 31/1 کیلوگرم از وزن بدن کاهش می‌‌یابد، البته نمی‌توان نقش دریافت کالری روزانه را کتمان کرد. در صورتی که دریافت کالری روزانه افزایش یابد مسلماً تاثیر کاهش وزن چای سبز ناچیز خواهد بود.

چای سبز از طریق چند مکانیسم موجب کاهش بافت چربی بدن و در نتیجه کاهش وزن می‌‌شود.

 بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، 2 ساعت پس از صرف غذا است
1- افزایش مصرف انرژی
سیستم عصبی سمپاتیک نقش مهمی در تنظیم مصرف انرژی و لیپولیز دارد. موادی که محرک ترشح نوراپی‌نفرین هستند موجب تحریک اعصاب سمپاتیک و افزایش مصرف انرژی و نیز افزایش اکسیداسیون چربی می‌‌شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که کاتچین‌های چای سبز موجب مهار آنزیم تجزیه نوراپی‌نفرین یعنی کاتکولo- متیل ترانسفراز و در نتیجه موجب طولانی شدن تاثیر اعصاب سمپاتیک بر مصرف انرژی می‌‌شوند…

چای سبز به علت دارا بودن مواد موثره پلی‌فنولی و محرک نوراپی‌نفرین از طریق مسیرهای متابولیسمی می‌‌تواند موجب کاهش توده چربی بدن و کاهش وزن شود.همچنین کافئین موجود در چای سبز موجب تجزیه آدنوزین مونوفسفات حلقوی و در نتیجه تحریک تاثیر نوراپی‌نفرین بر افزایش لیپولیز می‌‌شوند، به همین دلیل کافئین و کاتچین‌های چای سبز اثر سینرژیستیک در ممانعت از افزایش وزن بدن دارند.

2- تغییر متابولیسم چربی
نور اپی‌نفرین تحت تحریک کاتچین‌های چای سبز موجب تغییر متابولیسم بافت چربی و تحریک لیپولیز در بافت‌های محیطی شامل آدیپوز، کبد و عضله اسکلتی می‌‌شود و در نتیجه موجب افزایش آزادسازی اسیدهای چرب به خون و نیز تنظیم افزایشی متابولیسم چربی کبدی می‌‌شود.

تحریک همزمان کاتکول o- متیل ترانسفراز و فسفودی استراز  در اثر مصرف منظم چای سبز موجب افزایش لیپولیز در اکثر بافت‌های ذخیره‌ای چربی می‌‌شود.
3- مهار اشتها
مواد موثره چای سبز به علت افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب کبدی و افزایش محتوای آدنوزین‌تری فسفات داخل سلولی همانند تاثیر آگونیست‌های بتاآدرنرژیک موجب کاهش اشتها می‌‌شوند. گرچه در برخی تحقیقات صورت گرفته تفاوت معنی‌داری در میزان اشتهای گزارش شده توسط افراد همراه و بدون چای سبز وجود نداشته که احتمالا به علت اثرات تدریجی این ماده در کاهش اشتها و تفاوت در میزان تغییر اکسیداسیون اسیدهای چرب آزاد افراد شرکت کننده می‌‌باشد.

 چای سبز از طریق چند مکانیسم موجب کاهش بافت چربی بدن و کاهش وزن می‌‌شود
4- کاهش جذب مواد غذایی
این مکانیسم از مهم‌ترین مسیرهای تغییر متابولیسم ناشی از مصرف چای سبز می‌‌باشد، به طوری که بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی صورت گرفته مواد موثره چای سبز می‌‌توانند موجب کاهش سطح آنزیم‌های تجزیه کننده گلوکز از جمله آلفا-آمیلاز و آلفا-گلوکوزیداز شوند.

تحقیقات سلولی حاکی از تاثیر بسزای چای سبز در کاهش برداشت گلوکز از غشای روده و نیز کاهش انتقال وابسته به سدیم آن می‌‌باشد، البته زمان مصرف چای سبز در تغییر متابولیسم گلوکز در روده موثر است به طوری که تجویز کاتچین‌های چای سبز یک ساعت قبل از خوردن غذای غنی از گلوکز، موجب کاهش بسزایی در گلوکز خون می‌‌شود.

به همین منوال، چای سبز می‌‌تواند موجب کاهش تجزیه چربی‌ها در روده و افزایش دفع چربی‌ها از طریق مدفوع شود. علاوه براین، چای سبز موجب مهار آنزیم‌های لیپاز معدی و پانکراسی می‌‌شود. همچنین اپی‌گالات کاتچین موجود در چای سبز موجب کاهش تشکیل میسل‌های جذب چربی صفراوی و در نتیجه افزایش دفع آنها می‌‌شود.

چای سبز وفواید آننتیجه‌گیری
چای سبز به علت دارا بودن مواد موثره پلی‌فنولی و محرک نوراپی‌نفرین از طریق مسیرهای متابولیسمی می‌‌تواند موجب کاهش توده چربی بدن و کاهش وزن شود، ولی آنچه در داشتن وزن متعادل حائز اهمیت است دریافت متعادل انرژی و اجتناب از پرخوری‌های حساب نشده است، چرا که چای سبز به تنهایی نمی‌تواند جبران کننده رژیم غذایی بی‌کفایت و نامتعادل باشد.

همچنین تاثیر مصرف منظم چای سبز به زمان مصرف این فرآورده، میزان پری شکمی، نسبت کربوهیدرات و چربی رژیم، سلامت هورمونی فرد مصرف کننده، میزان گیاه دم‌کرده و نیز مقدار و کیفیت توده چربی بدن فرد بستگی دارد.

رنگ عشق برای مردان چیست؟

عنوان: رنگ عشق برای مردان چیست؟

چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟رمضان، ماه مبارک روزه داری و برکات مختلف آسمانی است. این ماه با آداب و رسوم خاصی آغاز می‌شود. خوردن غذا در طول ماه مبارک رمضان نیز یکی از عادت‌هایی است که باید تغییر پیدا کند. روزه داران باید بتوانند افطار و سحری متعادلی داشته باشند.  در ادامه قصد داریم ترفندهایی را برای داشتن یک افطار سالم و متعادل بیان کنیم.

افطار خود را با خوردن دو عدد خرما آغاز کنید به خصوص اگر از سردرد یا سرگیجه رنج می‌برید. در بیشتر موارد اینگونه سردردها به خاطر کاهش قند خون است.مطمئن شوید که مقدار کافی آب، آب میوه سالم یا ماست قبل از شروع به خوردن غذا، مصرف می‌کنید. اینکار از کم شدن آب بدن جلوگیری می‌کند و مایعات مورد نیاز و ضروری را نیز فراهم خواهد کرد.یک کاسه سوپ داشته باشید. سوپ بهترین ماده غذایی در ماه مبارک رمضان است زیرا معده را برای دریافت وعده غذایی اصلی آماده می‌کند و مایعات مورد نیاز را فراهم می‌سازد.
 سالاد بخورید زیرا سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. هر چقدر سالاد شما رنگی تر باشد مزایای بیشتری برای سلامتی‌تان خواهد داشت. مصرف سالاد همچنین باعث ایجاد حس سیری در شما می‌شود.
 سعی کنید در مصرف وعده غذایی اصلی زیاده روی نکنید. وعده غذایی اصلی باید حاوی کربوهیدرات‌هایی همچون برنج، پاستا، سیب زمینی یا بلغور و نیز اشکال پروتئینی مختلف از جمله گوشت، مرغ یا ماهی باشد. مصرف سبزیجات پخته را فراموش نکنید.
زمانی که می‌خواهید استارتر و مواد شیرین را میل کنید باید تعادل را مد نظر داشته باشید زیرا این گونه مواد سرشار از چربی، نمک و شکر هستند. خوردن این مواد را کنار نگذارید ولی تعادل را حفظ کنید.


زمانی که خورشید غروب می‌کند و صدای اذان در همه جا می‌پیچد باید بدانید که وقت افطار فرا رسیده است. در این زمان، همه افراد خانواده دور هم جمع می‌شوند و افطار می‌کنند. چنین مهمانی بزرگ و با عظمتی باعث می‌شود بیشتر از قبل به فکر سلامتی و مصرف غذاهای سالم باشیم. مصرف بیش از حد غذاها می‌تواند باعث ناراحتی فیزیکی شود. مطمئن شوید که مقدار غذای مصرفی را کنترل می‌کنید. به خاطر داشته باشید که افطار زمان لذت بردن از حضور در کنار یکدیگر است .به اندازه کافی بخورید و از این موقعیت لذت ببرید.

اشتباهات رایجی که در تربیت کودکان اتفاق می افتد

عنوان:عوارضی که کاشت ناخن ایجاد می کند! | غلط های متداولی که در تربیت بچه ها اتفاق می افتد | صدا چه تاثیری در جذابیت مردان خواهد داشت | روستای زیبا هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

خودتان را هم دوست داشته باشید — اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید — کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید — پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید — گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.

از کوچکترین چیزهای زندگی لذت ببرید — بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست — اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.

زمانی که باید بگذرید — همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.