وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

انتخاب بهترین برس مو

فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها یا روغن های جامد گفته می شه، ;body butter ها از ترکیب روغن های گیاهی پایه و روغن های جامد یا کره های گیاهی (مانند کره کاکائو و …) تشکیل شدند. کره بدن آب ندارد و به این دلیله که نسبت به لوسیون ها و کرم ها بافت غلیظ تری دارد و زمان بیشتری می بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغنی که داره و نوع پوست مصرف کننده، یک لایه کمی روغنی، از چند دقیقه تا چند ساعت روی پوست باقی بگذارد.
تمام کرم ها یا لوسیون های بدن طبیعی، از روغن ها، آب (یا عصاره ها و محلول های گیاهی حاوی آب) و یک موم یا یک غلیظ کننده (مانند صمغ زنتان) یا انواع مواد امولسیون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسیون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقیق تری دارند و راحت تر پخش و جذب پوست می شوند. لوسیون ها از کرم ها رقیق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بیشتری آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست کف پاهایتان به دلیل خشکی زیاد ترک می‌خورد، استفاده از لوسیون بدن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. لوسیون‌های بدن در جدا کردن سلول‌های مرده کف پا نقش به‌سزایی دارد. البته در شرایطی که پینه‌های کف پاهایتان قرمز، ملتهب و دردناک است، باید با پزشک‌تان مشورت کنید.

استفاده از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند. در ضمن رایحه و بوی خوش آن فراموش نشدنی است. شما می‌توانید رایحه لوسیون‌های بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکیبات موجود درآن انتخاب کنید.

حتی اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی و شادابی باشد و به هیچ‌گونه مرطوب‌کننده‌ای احتیاج نداشته باشد، استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست‌تان آرامش می‌دهد. اگر لوسیون را همراه ماساژ بدن استفاده کنید تاثیر آن چند برابر می‌شود.

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون شیک و مناسب اتاق کودک از مهمترین قسمت هایی است که در طراحی دکوراسیون منزل باید به آن توجه داشت. فکر نمی کنم فضایی در خانه به اندازه اتاق کودک سرزنده و پر از حس خوب زندگی کردن و پویایی باشد. انرژی که در اتاق های کودک هست آدم را وادار به زندگی می کند. اصلا وقتی از در اتاق وارد می شوی با آن آدم قبل از ورود فرق می کنی، یک دفعه همه وجودت به تلاطم و جنب و جوش در می آید، دقیقا می شوی همانند همان کودکی که این اتاق برایش مامن و پناهگاه است. البته در این میان نباید از نقش طراحی دکوراسیون داخلی هم غافل ماند چرا که همه این انرژی ها و جوش و خروش ها به واسطه رنگ ها و سبک های طراحی دکوراسیون و حتی مبلمان ها به شما منتقل می شود. اگر دوست داشته باشید می توانیم در ادامه این مطلب تعدادی از طراحی های مدرن اتاق کودک را با هم بررسی کنیم و ببینیم که چه چیزهایی باعث خاص تر شدن اتاق های کودک و نوجوانان می شود. با ما همراه باشید.

اتاق کودک علاوه بر زیبایی و جذابیت باید به کودک حس آرامش و شادی بدهد. ایده های مختلف و جدیدی برای تزیین اتاق کودک وجود دارد که برخی از این ایده ها بسیار گران قیمت هستند. در این مطلب با تزیین اتاق کودک با وسایل ساده و ایده های نو آشنا می شویم.

اتاق کودکان را می توان به شیوه های مختلفی تزیین کرد. وسایل ساده و ایده های نو و بکر می توانند علاوه بر تزیین اتاق کودک, حس شادی را به کودک منتقل کنند. فضای اتاق کودک و چیدمان وسایل درون آن دو مسئله بسیار مهم هستند که قبل از تزیین اتاق کودک باید به آن ها توجه نمود.
تزیین اتاق کودک پسر با وسایل ساده

اغلب کودکان پسر وسایل اسباب بازی مانند توپ, ماشین, عروسک پلیسی و … را دارند. با این وسایل ساده به راحتی می توان تزیین اتاق کودک پسر را انجام داد. همچنین استفاده از سرویس خواب های پسرانه مانند تخت شبیه ماشین و … اتاق کودک را زیباتر می سازد. یکی دیگر از روش های ساده تزیین اتاق کودک, نقاشی بر روی دیوار اتاق کودک است که جلوه ی زیبایی به اتاق آن ها می دهد. تصاویر زیر نمونه هایی از این تزیین ها هستند.

در اتاق کودک بیشترین استفاده از رنگ ها را می توانید ببینید، آن هم رنگ های شاد و براق و پر انرژی.  در این اتاق ها می توانید همنشینی رنگ هایی را ببینید که اصلا فکرش را هم نمی کنید که در کنار هم زیبا و جذاب به نظر برسند، اما اتاق کودک به منزله سرزمین عجایب است و هر چیزی در آن امکان پذیر است. فقط کافی است نگاهی به عکس بالا بی اندازید. در این اتاق ها می توانید مبلمان های راتی را با مبلمان های سلطنتی ترکیب کنید و در کنارشان هم وسایل سرگرمی کودک را قرار دهید، کسی قرار نیست بابت انجام این کارها شما را مورد بازخواست قرار دهد، پس با شهامت و جرات کاری را که دلتان می خواهد را انجام دهید.


وسایلی ساده ایی مانند عروسک های رنگارنگ, برچسب های با شخصیت های مورد علاقه دختران, سرویس خواب دخترانه و … می توانند در تزیین اتاق کودک دختران استفاده شوند. همچنین استفاده از رنگ های دخترانه موجب زیبایی بیشتر اتاق کودک دختر می شود. استفاده از کاغذ دیواری کودکانه نیز می تواند علاوه بر تزیین اتاق خواب کودک, موجب جذابیت آن شود. مسئله مهم دیگر در تزیین اتاق نحوه چیدمان وسایل می باشد که باید با دقت صورت گیرد.