وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

تحصیل در مقطع کارشناسی در اتریش و مدارک لازم جهت اخذ پذیرش

راه های تحصیل در مقطع کارشناسی در اتریش و مدارک لازم جهت اخذ قبولی



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.

درباره کشور اتریش

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری در مرکز اروپا، محصور در خشکی با ۸۵۵/ ۸۳ کیلومتر مربع وسعت و بر پایهٔ آخرین سرشماری صورت‌ گرفته در سال ۲۰۱۱ در این کشور دارای ۶۳۸/۴۱۶/۸ نفر جمعیت است. پایتخت و بزرگترین شهر اتریش وین است.

اتریش از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان هم مرز است. هم‌چنین از جنوب به ایتالیا و اسلونی و از غرب به سوئیس و لیخنشتاین محدود می‌شود. زبان مادری اکثریت مردم اتریش بایرنی گویشی از شاخه آلمانی علیا از خانواده زبان‌های ژرمنی است و زبان رسمی آن آلمانی است.

در کنار آلمانی اقلیتی از مردم به زبان‌های کروات، اسلوونیایی و مجارستانی نیز صحبت می‌کنند.اتریش یکی از ثروتمندترین کشورها در سطح جهان است و از منظر شاخص توسعهٔ انسانی که پایه‌ای است برای سنجیدن ۳ معیار زندگی طولانی و سالم، دسترسی به دانش و سطح زندگی مناسب و با کیفیت، اتریش در رتبهٔ ۱۸ جهان است. ساختار سیاسی اتریش به صورت پارلمانی، دمکراسی نیابتی و متشکل از ۹ ایالت فدرال است. اتریش دارای آب و هوای کوهستانی با متوسط درجه حرارت ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در تابستان و تقریباً ۰ درجه سانتیگراد در زمستان است.

اتریش از اعضای سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و مؤسس سازمان همکاری توسعهٔ اقتصادی است. هم‌چنین از سال ۱۹۹۵ توافقنامهٔ شینگن را امضا نموده و ازسال ۱۹۹۹ واحد پول یورو را پذیرفته است.

 تحصیل در اتریش

تحصیل در دانشگاه‌های اتریش برای دانشجویان خارجی تقریباً رایگان است. هزینهٔ تحصیل در دانشگاه‌های این کشور برای تمامی مقاطع هر ترم ۳۸۰ تا ۷۵۰ یورو است. امکان اخذ پذیرش با مدارک دیپلم و فوق دیپلم از دانشگاه اتریش وجود ندارد و فرد متقاضی می‌بایست مدرکی دال بر قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا آزاد ایران) در رشته موردنظر یا کشوری که مدرک آن مورد تأیید دانشگاه‌های اتریش باشد، ارائه نماید. هم‌چنین اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مبدأ یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع مورد نظر پیش‌شرط  درخواست پذیرش است. زبان ملی و تدریس در کشور اتریش آلمانی است با این وجود برخی از دانشگاه‌های خصوصی و برخی دانشگاه‌ها در دورهٔ دکتری امکان تدریس به زبان انگلیسی را فراهم کرده‌اند. دانشجویان خارجی جهت اخذ پذیرش الزامی به داشتن مدرک زبان آلمانی (B2) ندارند چه این‌که دانشجو می‌تواند پس از اخذ پذیرش در یک بازهٔ زمانی یک تا دو ساله دوره‌های زبانی را در کشور مربوطه طی کند و پس از موفقیت در آزمون EPD   به تحصیل بپردازد. هزینهٔ هر سه ترم دورهٔ زبان ۴۱۰ یورو می‌باشد. اتریش از دیرباز جایگاه بلند عرصهٔ تمدن، موسیقی، هنر و معماری در سرتاسر جهان است لذا در همین راستا تحصیل در دانشکده‌‌های هنرهای عالی و اخذ پذیرش در برخی از رشته‌ها مانند معماری، مامایی، پزشکی، اقتصاد، روان‌شناسی  و مدیریت نیازمند شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.

از مزایای کشور اتریش این است که دانشجوی خارجی در حین تحصیل به صورت پاره وقت حق کار قانونی دارد  و بعد از اتمام تحصیل به واسطه دریافت کارت قرمز سفید قرمز اجازهٔ یک سال اقامت در کشور اتریش  جهت یافتن شغل را نیز دارد. چنانچه فرد موفق به یافتن شغل شود بعد از ۲ سال کار به همراه پرداخت بیمه و مالیات می‌تواند اقامت دائم داشته باشد. هم‌چنین دانشجو متقاضی از همان ابتدا می‌تواند همسر و فرزند زیر ۱۷ سال و ۶ ماه، تقاضای ویزای همراه  دهد تا به صورت هم‌زمان وارد کشور اتریش شوند.

 هزینهٔ زندگی

هزینهٔ زندگی در اتریش بسته به سبک زندگی افراد متفاوت می‌باشد اما به طور متوسط ماهانه از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو است. هزینه خوابگاه در اتریش (به طور معمول از ترم دوم یا سوم به بعد امکان‌پذیر است) ۲۰۰ تا ۳۵۰ یورو است و هزینهٔ اجارهٔ یک آپارتمان ۵۰ متری در بهترین نقطهٔ وین ماهانه ۶۵۰ یورو و خارج از وین ماهانه ۵۵۰ یورو می‌باشد.

 مدارک لازم جهت اخذ پذیرش

مهلت تقاضانامه برای درخواست ترم تابستان اول فوریه و برای ترم زمستان اول سپتامبر است. در رشته‌هایی که شرکت در آزمون ورودی لازمهٔ گرفتن پذیرش است دانشجو مهلت دارد تا ۶ ماه پیش از آغاز شروع ترم تحصیلی فرم تقاضا برای آزمون ورودی را پر نماید. مهم‌ترین شرط در گرفتن پذیرش، قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه‌های ایران و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع موردنظر است. برای مقطع لیسانس به طور معمول ریز نمرات دبیرستان، مدرک دیپلم و ریز نمرات آن، مدرک پیش‌دانشگاهی و ریزنمرات پیش‌دانشگاهی و برای مقطع فوق لیسانس علاوه بر اصل و ترجمهٔ مدارک تحصیلی سال‌های قبل (دیپلم- پیش دانشگاهی- لیسانس) یک رزومه تحصیلی و کاری از فرد مورد نیاز است.

 دانشگاه وین

دانشگاه وین دانشگاهی است دولتی که در شهر وین اتریش قرار دارد و از شهرت بسیار خوب و قدمت زیادی در سطح اروپا و جهان برخوردار است. در این دانشگاه بیش از ۱۸۸ رشتهٔ علمی تدریس می‌شود. برخی از برندگان جایزه نوبل از اساتید و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند. بر طبق QS world university ranking 2013 رتبه این دانشگاه در سال ۲۰۱۳ ردهٔ ۱۵۸ جهان است.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا 

قوانین و اطلاعات مربوط به ویزای سوئدانواع آن

اشخاص قانونی در کشور سوئد و گرفتن اقامت سوئد از طریق پیوند زناشویی

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  اقامت سوئد توضیح داده شده است.


اقامتگاه مکان مشخصی است که فعالیت ها و امور شخص در آن متمرکز شده است . و به نوعی عنصر شناسایی شخص حقیقی و حقوقی است . بنابراین در حقوق اقامتگاه عنصر مهمی درتعیین قلمرو حقوقی شخص تلقی میشود. طبق ماده 1002قانون مدنی اقامتگاه عبارت است از:محلی که شخص در آنجا سکونت داشته و نیز مرکز مهم امور او نیز محسوب میشود . اگر مرکز مهم شخص غیر از محل سکونت او باشد،مرکز مهم امور او به عنوان اقامتگاه او محسوب میشود.

 هر اقامتگاه برای اینکه بتواند عنوان اقامتگاه به خود بگیرد باید دو شرط داشته باشد:

1.محل سکونت شخص باشد

2.مرکز مهم اموراو نیز باشد

همچنین باید خاطر نشان نمود که مرکز مهم امور بر شرط دیگر ارجحیت دارد. ماده 1003قانون مدنی:هیچ کس نمیتواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد. ماده1004قانون مدنی:تغییر اقامتگاه تنها به شرط تغییر حقیقی محل سکونت شخص در محل دیگر امکان پذیر است . به شرط اینکه مرکز مهم امور او نیزبه این محل انتقال بیابد.

همان‌طورى‌ که شخص حقیقى به‌ موجب قانون داراى اقامتگاه مى‌باشد، شخص حقوقى هم مى‌تواند اقامتگاهى داشته باشد که هم در قانون مدنى و هم در قانون تجارت تصریح گردیده است و برابر ذیل ماده ۱۰۰۲ قانون مدنى اقامتگاه اشخاص حقوقى مرکز عملیات آنها است لکن ماده ۵۹۰ قانون تجارت اقامتگاه اشخاص حقوقى را چنین تعریف نموده است: اقامتگاه شخص حقوقى محلى است که اداره شخصى حقوقى در آنجا است. بعضى عقیده دارند که بین قانون مدنى و تجارت در مورد اقامتگاه شخص حقوقى اختلاف وجود دارد به این معنا که مرکز عملیات به محلى گفته مى‌شود که فعالیت کارى و تخصصى و فنى شخصیت حقوقى در آنجا انجام مى‌شود در صورتى‌که محل اداره شخص حقوقى یعنى محلى که هیئت مدیره و مجمع عمومى و بازرسان در آنجا تشکیل جلسه مى‌دهند لکن با کمى تعمق معلوم مى‌گردد که مرکز عملیات و محل اداره شخص حقوقى در معنا و مفهوم یکى است و بین قانون تجارت و قانون مدنى در خصوص اقامتگاه شخص حقوقى تضادى وجود ندارد. اما نکته که توضیح آن لازم مى‌باشد این است که هم در قانون مدنى و هم در قانون تجارت و هم در قانون آئین دادرسى مدنى و قانون ثبت و قانون مالیات‌هاى مستقیم مصوب سال ۱۳۶۶ به اهمیت اقامتگاه تصریح گردیده و ماده ۹۹ قانون تجارت براى حضور مجمع عمومى عادى بر هویت کامل و اقامتگاه صاحبان سهام تأکید نموده است.

تابعیت

تابعیت اشخاص حقوقی به هیچ وجه ملازمه با تابعیت تشکیل دهندگان آن ندارد.مثلا اگر چند نفر تابعیت تبعه ممالک خارجه در ایران شرکت یا موسسه ای تشکیل دهند شرکت یا موسسه مزبور تابعیت ایران را خواهد داشت. طبق ماده 591 قانون تجارت اشخاص حقوقی تابعیت مملکتی را دارند که اقامتگاه آنها در آن مملکت است بنابراین تابعیت اشخاص حقوقی منوط به اقامتگاه آنها خواهد بود و غیر از این هم عقلایی نیست .زیرا با قبول این موضوع که شخصیت حقوقی ارتباط با شخصیت تشکیل دهندگان آن را ندارد و میتوانند اقامتگاهی غیر از محل اقامت تشکیل دهندگان داشته باشد بعید به نظر میرسد که یک شخص حقوقی در یک کشور بوجود آمده باشد و اقامت داشته باشد و تابعیت کشور دیگر را داشته باشد.

اقامتگاه اشخاص حقوقی در سوئد

اشخاص حقوقی در کشور سوئد تقریبا همان شرایطی را دارند که اشخاص حقوقی در سایر کشورها دارند. زمانی که یک شخص در کشور سوئد شرکتی را به ثبت میرساند اقامتگاه این شرکت همان دفتری است که هیات مدیره و مجمع عمومی و یا  محل عملیات آنها در آنجا وجود دارد. بین اقامتگاه شخص حقوقی و شخص حقیقی تفاوت های وجود دارد به عنوان مثال وقتی که یک زن ازدواج میکند اقامتگاه آن زن اقامتگاه شوهر اوست ولی امکان ازدواج برای  یک شخص حقوقی وجود ندارد.

در کل اقامتگاه افراد از لحاظ اعمال حقوقی بسیار مهم میباشد چرا که تمام ابلاغیه ها و شکواییه ها و هر نوع اوراق حقوقی که نیاز باشد که به دست افراد برسد باید محلی وجود داشته باشد که این اوراق را در آن محل الصاق کنند که در تمام این موارد تنها محلی که میتوان این ابلاغیه ها را به افراد رساند اقامتگاه افراد است .

 

 مهاجرت - مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا 

رایج ترین مشکلات پا و روش های درمان آن

عنوان:دستور پوتین برای تعلیق ارسال S300 به ایران

 


پریشانی در زندگی,ریشه پریشانی زندگی ها

دلهای ما ظرف است برای خواسته های خدا
 
در کتاب اصول کافی روایتی را امام باقر(علیه السلام)  از وجود نازنین پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) نقل می کنند که خداوند متعال می فرماید:

وَ عِزَّتِی وَ جَلَالِی وَ عَظَمَتِی وَ کِبْرِیَائِی وَ نُورِی وَ عُلُوِّی وَ ارْتِفَاعِ مَکَانِی لَا یُؤْثِرُ عَبْدٌ هَوَاهُ عَلَى هَوَایَ إِلَّا شَتَّتُّ عَلَیْهِ أَمْرَهُ وَ لَبَّسْتُ عَلَیْهِ دُنْیَاهُ وَ شَغَلْتُ قَلْبَهُ بِهَا وَ لَمْ أُؤْتِهِ مِنْهَا إِلَّا مَا قَدَّرْتُ لَهُ

به عزت و جلالم و عظمت و کبریایی و نور و علو برتری موقعیتم قسم، هرگز بنده ای  خواست خود را بر من مقدم نمیکند مگر آنکه امورش را پریشان و دنیایش را بهم ریخته، وقلبش را به آن (دنیا) مشغول کرده و از دنیا به او نمی رسانم مگر آنچه برایش مقدر کرده .

در ادامه خداوند می فرماید:
 وَ عِزَّتِی وَ جَلَالِی وَ عَظَمَتِی وَ نُورِی وَ عُلُوِّی وَ ارْتِفَاعِ مَکَانِی لَا یُؤْثِرُ عَبْدٌ هَوَایَ عَلَى هَوَاهُ إِلَّا اسْتَحْفَظْتُهُ مَلَائِکَتِی وَ کَفَّلْتُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرَضِینَ رِزْقَهُ وَ کُنْتُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ تِجَارَةِ کُلِّ تَاجِرٍ وَ أَتَتْهُ الدُّنْیَا وَ هِیَ رَاغِمَةٌ.

به عزت و جلالم و عظمت و کبریایی و نور وعلو برتری مقامم سوگند،هیچ بنده ای خواست من را برخواست خود مقدم نمی کند مگر اینکه ملائکه ام او را محافظت می کنند و آسمان ها و زمین را کفیل رزقش قرار می دهم و برای او برتر از تجارت هر تاجری خواهم بود و دنیا در عین تواضع بسوی او می رود.[1]

خدای سبحان در این بیان چندین قسم را بیان فرمود در حالیکه «وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ حَدیثاً و کیست که از خداوند، راستگوتر باشد؟» [نساء87]

یعنی گفتار خداوند بدون این قسم ها هم قابل قبول می باشند اما اهمیت مطلب به قدری است که خدای سبحان شش،هفت قسم را برای تاکید مطلب آورند.

اما اینکه بنده خواسته های خود را بر خواست خدا مقدم می دارد حال آنکه قرآن می فرماید:

وَ ما تَشاؤُنَ إِلاَّ أَنْ یَشاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَلیماً حَکیماً
و شما هیچ چیز را نمى ‏خواهید مگر اینکه خدا بخواهد، خداوند دانا و حکیم بوده و هست. [انسان30]

اشکال: بابیان این آیه چطور می شود خواسته ی انسان مقدم بر خواسته ی خدا باشد درحالیکه زیر مجموعه آن است؟

 جواب: مقدم شدن خواست انسان بدین معناست که انسان با اختیاری که خدای متعال به او داده کاری را انجام می دهد که مورد رضایت الهی نیست نه اینکه خارج از مشیت الهی بتواند کاری را انجام بدهد.

مرحوم علامه طباطبایی می فرماید: اگر خدا بخواهد عملى از بنده سر بزند نخست در او مشیت و خواست ایجاد مى‏ کند، پس مشیت خدا به مشیت عبد تعلق مى‏ گیرد نه به فعل عبد. و به عبارت دیگر مستقلا و بدون واسطه به مشیت عبد تعلق مى‏ گیرد و با واسطه به فعل او تعلق مى‏ گیرد، پس تاثیر مشیت خدا طورى نیست که مستلزم جبر در بنده بشود، و چنان هم نیست که بنده در اراده خود مستقل باشد و هر کارى خواست بکند هر چند که خدا نخواسته باشد. پس فعل بنده اختیارى است، چون مستند به اختیار و اراده خود او است.[2]

به هر صورت انسانی که خواسته های الهی را پشت پا میزند باید متوقع نتایج آنهم باشد نتایجی را که خداوند در همان حدیث بیان فرموده (پریشانی امور، دنیای بهم ریخته، قلب مشغول به دنیا و رسیدن به دنیای محدود)

«وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ قیلا  و کیست که در گفتار و وعده‏ هایش، از خدا صادقتر باشد؟! » [نساء122] خدایی که در اینجا هفت قسم یاد کرد.

حال کمی عاقلانه بیاندیشیم!
رسیدن به تمامی عوالم و لذائذ آنها آنقدر می ارزند که انسان برای بدست آوردن آن، زندگیی با چنین ثمراتی را برای خود رقم بزند؟

اگر دنیا و مافیها این ارزش را داشت که برای بدست آوردن آن خواسته های الهی نادیده گرفته شود انبیاء و اولیاء که عاقل ترین مردم اند یقینا چنین روشی را پیش میگرفتند و اگر شنیده نشد که پیامبر یا امامی طبق میل خود عمل کند معلوم میشود که رسیدن به تمام لذت ها به قیمت نارضایتی خدای سبحان نمی ارزد.

چنانکه از وجود حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) خلاف این مطلب روایت شده است، ایشان می فرمایند:

«قُلُوبُنَا أَوْعِیَةٌ لِمَشِیَّةِ اللَّهِ فَإِذَا شَاءَ شِئْنَا وَ اللَّهُ یَقُولُ وَ ما تَشاؤُنَ إِلَّا أَنْ یَشاءَ اللَّهُ
دلهای ما ظرف است برای خواسته های خداوند و خداوند میفرماید شما نمیخواهید مگر آنکه خدا بخواهد.[3]

ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ  ـ ـ ـ ـ ـ
پی نوشت
[1]الکافی (ط - الإسلامیة) / ج‏2 / 335 / باب اتباع الهوى .....  ص : 335
[2]تفسیر المیزان ذیل آیه شریفه
[3]الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 247 / 2 - فصل الکلام فی ولادة صاحب الزمان و إثباتها بالدلیل و الأخبار
 

اعلام دوره های یادگیری بازیابی اطلاعات هارد با بیشترین کیفیت در مشهور ترین آموزشگاه ها به صورت علمی

اجرای کلاس های یادگیری نصب کولرگازی با بیشترین کیفیت در حرفهای ترین موسسات به طریق فنی


موسسه پارسه دوره های آموزش نصب اسپیلت را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره های آموزش نصب کولر گازی و اسپیلت توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به نصب و تعمیر کولر گازی و اسپیلت خواهید بود.




چگونگی نصب یک اسپلیت ( کولر ) دو تکه:

 هر کولر گازی ( اسپلیت ) متفاوت و منحصر به سازنده آن است اما این مقاله دستور العمل کلی برای آموزش نصب کولر گازی ( اسپلیت ) را توضیح می دهد .

 

• روش 1 از 3 : نصب واحد داخل

1 ) یک مکان مناسب و بدون مانع بر روی دیوار داخل سالن خود را برای نصب واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) پیدا کنید .
* از نور مستقیم خورشید و منابع گرما بپرهیزید .
* از مکان هایی که در آن ممکن است گاز نشت کند و یا غبار نفت یا گوگرد وجود دارد بپرهیزید .
* پنل داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) به حداقل 6" یا به عبارتی 15 سانتی متر فضای باز در اطراف , بالا و دو طرف نیاز دارد و این واحد باید حداقل 7 فوت , به عبارتی 2.13 متر بالاتر از سطح زمین باشد .
* پنل داخلی کولر گازی را حداقل 3.3 فوت ( 1 متر ) دورتر از آنتن , برق یا خطوط اتصال که برای تلویزیون , رادیو , سیستم امنیت منزل آیفون یا تلفن استفاده شده است , نصب کنید . نویز الکتریکی این منابع می تواند موجب بروز مشکلات عملیاتی در کولر گازی ( اسپلیت ) شما بشود .
* دیوار باید برای نگه داشتن وزن واحد دیواری کولر گازی به اندازه کافی محکم باشد . ممکن است به ساخت یک فریم از چوب یا فلز برای پشتیبانی از آن نیاز داشته باشید .




                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) صفحه نصب را بر روی دیوار به طور کامل ایمن سازی کنید .

* صفحه ( پایه ) نصب را بر روی دیواری که میخواهید پنل داخلی را بر روی آن نصب کنید , نگه دارید .
* برای اطمینان از اینکه پایه ( صفحه ) نصب در هر دو صورت افقی و عمودی برابر است از یک تراز استفاده نمایید .
* با استفاده از مته در نقاط مناسب و در محل پیچ های پایه سوراخ های لازم را در دیوار ایجاد کنید .
* در داخل سوراخ ها رول پلاک گذاشته و صفحه ( پایه ) نصب را با پیچ به دیوار محکم کنید .


                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
3 ) به تناسب لوله کولر گازی ( اسپلیت ) یک سوراخ در دیوار ایجاد کنید .

* بهترین نقطه برای ایجاد سوراخ به بیرون را در فضای خالی براکت بیابید . شما همچنین باید فاصله و طول مورد نیاز لوله برای رسیدن به واحد خارجی را نیز در نظر بگیرید .
* یک سوراخ با قطر 3" یا به عبارتی 7.5 سانتی متر را بر روی دیوار ایجاد کنید . برای اطمینان از تخلیه مناسب , لوله باید شیب رو ب پایین به سمت خارج داشته باشد .
* یک فلنج انعطاف پذیر را داخل سوراخ قرار دید .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
4 ) اتصالات الکتریکی را بررسی کنید .

* پنل جلویی واحد و کاور ( پوشش ) آن را بردارید .
* مطمئن شوید که کابل های برق به پایانه های پیچ متصل شده اند . مچنین اطمینان حاصل کنید که با نمودار هایی که با کولرگازی ( اسپلیت ) عرضه می شوند مطابقت دارند .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
5 ) لوله ها را وصل کنید .

* لوله کشی را از واحد داخلی به سمت سوراخ حفر شده در دیوار اجرا کنید . خم شدگی ها را برای اطمینان از کارکرد خوب دستگاه به حداقل برسانید .
* یک لوله پی ویسی به طول 1.4 " یا 6 میلیمتر , کوتاه تر از طول ین سطوح داخلی و خارجی دیوار , برش دهید .
* درپوش لوله را در انتهای داخلی لوله پی وی سی قرار داده و لوله را در داخل سوراخ ایجاد شده در دیوار قرار دهید .
* لوله های مسی , کابل برق ولوله تخلیه را با استفاده از چسب برق به هم ببندید . لوله تخلیه را برای اطمینان از جریان آزاد آب در پایین قرار دهید .
* لوله را محکم به واحد داخلی متصل کنید . برای سفت کردن آن می توانید از دو آچار در جهت مختلف استفاده نمایید .
* لوله تخلیه آب را به پایه واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) وصل کنید .
* لوله ها و کابل های متصل را از طریق سوراخ ایجاد شده در دیوار هدایت کنید . اطمینان حاطل کنید که لوله تخلیه آب را در مکان مناسب تخلیه خواهد کرد .





                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —    —   —
6 ) واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) را با فشار دادن بر روی پایه ( صفحه ) نصب محکم کرده و از ایمن سازی آن مطمئن شوید .

                                              —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —    —   —
• روش 2 از 3 : نصب کنداسور در فضای باز

1 ) مکان مناسبی را برای نصب واحد بیرونی کولر گازی ( اسپلیت ) پیدا کنید .

* محل نصب واحد بیرونی کولر گازی باید از مناطق پر رفت و آمد و بسیار گرم و دارای گرد و غبار اید دور باشد .
* واحد بیرونی اسپلیت ( کنداسور ) برای اطمینان از عملکرد صحیح و مناسب به 12" فضای در اطراف خود نیاز دارد .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) یک سطح بتنی برروی زمین درست کرده و از تراز بودن و مسطح بودن آن مطمئن شوید . این سکو باید به اندازه کافی بلند باشد . مثلا در حدی که در هنگام برف زمستانه بالاتر از سطح برف باشد .

* کنداسور بیرونی را بر روی سکو قرار دهید . از زیرسازی لاستیکی برای زیر کنداسور استفاده کنید تا لرزش آن را به حداقل برسانید .
* اطمینان حاصل کنید که هیچگونه آنتن رادیو یا تلویزیون در فاصله 10 فوت یا 3 متری کنداسور بیرونی نباشد .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   — 
3 ) سیم برق را وصل کنید .

* پوشش را حذف کنید .
* به نمودار سیم کشی دستگاه مراجعه کرده و اطمینان حاصل کنید که کابل های برق همانگونه که نمودار نشان می دهد به هم وصل شده اند . دنبال کردن دستور العمل سازنده برای سیم کشی بسیار مهم است .
* کابل ها را با گیره کابل محکم ببندید و پوشش آنها را جایگزین کنید .

                                                —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   — 
روش 3 از 3 : کامل کردن نصب و راه اندازی کولر گازی ( اسپلیت )

1 ) هوا و رطوبت را از مدار خنک کننده بریزید .

* درپوش ها را از دریچه های دو طرفه و سه طرفه و از پورت سرویس بردارید .
* یک لوله پمپ خلاء را به پورت سرویس وصل کنید .
* پمپ خلاء را روشن می کنیم تا زمانی که به خلاء مطلق 10 میلی متر جیوه برسد .
* پیچ تنظیم فشار پایین را بسته و خلاء را خاموش کنید .
* تمام شیرها و اتصالات را برای نشت تست کنید .
* پمپ خلاء را قطع کرده و پورت خدمات و دریچه ها را جایگزین کنید .




                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) مفصل لوله را با پوشش عایق و نوار عایق کاملا بپیچید.

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —

3 ) لوله را با گیره به دیوار محکم کنید.
 
                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —

4 ) سوراخ ایجاد شده بر روی دیوار را با استفاده از فوم پلی اورتان کامل ببندید .
                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —  
* مرحله عایق بندی لوله های بین واحد داخلی و پنل خارجی را فراموش نکنید زیرا در صورت تعرق لوله ها این عایق بندی از آسیب زدن به دیوار های شما جلوگیری خواهد کرد .
* همیشه به هنگام نصب و راه اندازی کولر گازی ( اسپلیت ) از دستور العمل شرکت سازنده که همراه دستگاه است پیروی کنید .
* یک پریز برق اختصاصی برای آموزش نصب اسپلیت  خود در نظر بگیرید . بهتر است پریز برق استفاده شده برای آن با دستگاه های دیگر مشترک نباشد .





شرایط مهاجرت دراسترالیا و حرفه های مورد نیاز این کشور پهناور

 
عنوان : روش های مهاجرت نیوزلند و انواع ویزا این کشور توسه یافته


نیوزیلند

نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرین به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت تیوزلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

 

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

طبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم. 

شرایط مهاجرت به استرالیامهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگی است که یک فرد برای خود و یا یا خانواده خود می گیرد.این تصمیم گیری زمانی اتفاق می افتد که فرد در کشور خود شرایط خوب اجتماعی, اقتصادی و یا آموزشی لازمه پیشرفت را مشاهده نکند و برای حرکت به سمت آینده و آرزوهای خود به مهاجرت فکر کند.پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری پیشرفت چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند.فاکتورهای مهاجرت امروزه به شرایط شغلی, شرایط اقتصادی و اجتماعی, تحصیل تغییر کرده است.هرچه فرد متقاضی مهاجرت سطح بالاتری در این فاکتور ها داشته باشد موقعیت بهتری برای مهاجرت پیدا می کند.

استرالیا هم در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است.البته مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت استرالیا نیز منوط به شرایط تعیین شده از طرف سازمان مهاجرت استرالیا می باشد.یکی از فاکتورهای اصلی قبول درخواست مهاجرت به استرالیا, مهارت و تخصص است.استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار و تحصیل تبدیل شود.

 

مراحل مختلف مهاجرت به استرالیا

۱- انتخاب Occupation مناسب متناسب با شغل خود از لیست SOL
۲- بررسی سازمان ارزیابی متناسب با Occupation انتخابی
۳- آماده سازی نامه سابقه کار متناسب با Occupation شما
۴- جمع آوری مدارک مورد نیاز سازمان ارزیابی و ارسال مدارک به سازمان مربوطه  
۵- محاسبه امتیازات و بررسی مجدد شرایط مهاجرت به استرالیا شما و پر کردن فرم EOI
۶- بررسی اسپانسرهای ایالتی و جمع آوری داده های مورد نظر ایالت انتخابی
۷- ثبت آنلاین اسپانسری






۸- انتظار جهت دریافت اسپانسری و گرفتن Invitation
۹- ثبت پرونده در سایت سازمان مهاجرت و آپلود داکیومنت های شما در سایت
۱۰- مشخص شدن Case Officer  و پاسخگویی به سئوالات احتمالی او
۱۱- Checking های مختلف از جمله سابقه کار و ...
۱۲- ارائه نمره آیلتس همراه
۱۳- انجام آزمایش های مدیکال و گرفتن عدم سوء پیشینه
۱۴- Visa

سیستم امتیازدهی استرالیا بر اساس قوانین جدید:

قوانین جدید در مورد سیستم امتیازبندی استرالیا از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا درآمد. شرایط اولیه مهاجرت به استرالیا برای تقاضای ویزای افراد متخصص جهت مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد:
۱- متقاضیان مهاجرت تا پایان ۴۹ سالگی می توانند اقدام نمایند.
۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود.
۳- حداقل داشتن مدرک IELTS 6.0 در هر یک از ۴ مهارت آزمون الزامی است.
۴- داشتن حداقل امتیاز برای درخواست ویزا
۵- داشتن سابقه کار در خارج یا داخل استرالیا و یا داشتن سوابق تحصیلی در استرالیا















سیستم امتیاز دهی مهاجرت به استرالیا

امتیازات در این سیستم جدید به شرح زیر می باشد:


سن

۱۸ تا ۲۴ سال تمام ۲۵ امتیاز
۲۵ تا ۳۲ سال تمام ۳۰ امتیاز
۳۳ تا ۳۹ سال تمام ۲۵ امتیاز
۴۰ تا ۴۴ سال تمام ۱۵ امتیاز
۴۵ تا ۴۹ سال تمام صفر امتیاز

نمره IELTS

نمره 6.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز صفر
نمره 7.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۱۰
نمره 8.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۲۰

سابقه کاری در استرالیا

۱ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۵ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۲۰ امتیاز

سابقه کاری در خارج از استرالیا

۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته  ۱۵ امتیاز

مدارک تحصیلی

مدرک ارزشیابی شده توسط سازمان های استرالیایی ۱۰ امتیاز (Assessment)، لازم به توضیح است به هر ارزیابی مثبت این امتیاز تعلق نمی گیرد و متقاضیان رشته کامپیوتر به خصوص باید به این نکته توجه نمایند.
- مدارک Diploma گرفته شده در استرالیا  ۱۰ امتیاز
- مدارک فنی حرفه ایی ارزشیابی شده  ۱۰ امتیاز
- مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از استرالیا یا خارج استرالیا  ۱۵ امتیاز، لازم به توضیح است این امتیاز صرفا به مدارک لیسانسی که معادل لیسانس استرالیا باشد تعلق     می گیرد و به هر لیسانسی که اخذ شود تعلق نمی گیرد.
- مدرک دکتری از استرالیا یا خارج استرالیا ۲۰ امتیاز
   

* نکته بسیارمهم :

جدیدترین قوانین اقامت استرالیا در مورد سیستم امتیازبندی از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا با توجه به تغییرات جدید کسانی که مدارک آنها معادل فوق دیپلم یا دیپلم مدارک استرالیا می شود با داشتن نامه ارزشیابی (assessment) می توانند از ۱۰ امتیاز استفاده کنند و کسانی که مدرک آنها معادل لیسانس استرالیا و بالاتر می شود می توانند از ۱۵ امتیاز استفاده کنند.






































اینفوگرافیک شرایط مهاجرت به استرالیااینفوگرافیک میزان رشد مهاجرت به استرالیا    

تحصیل در استرالیا :


۲ سال تحصیل تمام وقت در استرالیا ۵ امتیاز
   
تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا:

تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا ۵ امتیاز
   

سابقه کار حرفه ایی در استرالیا :

داشتن یک سال سابقه کار حرفه ایی منطبق با تخصص و مدرک در استرالیا ۵ امتیاز
   
نمره زبان دیگر :

زبان فارسی ۵ امتیاز،  به شرطی که فرد متقاضی حداقل امتحان Para Prfesional Naati را داده باشد و مدرک مربوطه را اخذ کرده باشد. لازم به توضیح است قبلا این امتیاز به همه متقاضیان دارای مدرک لیسانس داده می شد اما در حال حاضر فرد باید مدرک Naati  بگیرد تا این امتیاز به او اخذ شود.
   

امتیاز همسر :

همسر ۵ امتیاز
توضیحات: همسر شما باید آیلتس 6.0 داشته باشد مدرک خود را ارزشیابی کند و سابقه کار ۱ ساله با بیمه نیز داشته باشد.
   

اسپانسر ایالتی :

گرفتن اسپانسر از ایالت های استرالیا ۵ امتیاز (ویزای 190)
گرفتن اسپانسر از مناطق کم جمعیت استرالیا ۱۰ امتیاز (فقط ویزای 489 )
   

اسپانسر فامیلی :

اسپانسر شما نمی تواند در هر منطقه ای از استرالیا باشد و حتما باید در منطقه  Designated Areas زندگی کند.
برای استفاده از این امتیاز اسپانسر شما باید در یکی از مناطق زیر باشد:































ایالت یا ناحیه مناطق تعیین شده
    ویکتوریا  تمام قسمت ها
جنوب استرالیا  تمام قسمت ها
شمال استرالیا  تمام قسمت ها
تاسمانی  تمام قسمت ها
منطقه سرمایه استرالیا  تمام قسمت ها
کوئیزلند مناطقی با کد پستی : 4019-4028, 4037-4050, 4079-4100, 4114, 4118, 4124-4150, 4158-4168, 4180-4899 (تمام قسمت ها به جز منطقه شهری بریزبن)
استرالیا غربی  تمام قسمت ها
نیو ساوت ولز مناطقی با کد پستی : 2311-2312, 2328-2333, 2336-2490, 2535-2551, 2575-2739, 2787-2898 (همه قسمت ها به جز سیدنی, نیوکاسل,ولونگونگ)

منبع : سازمان مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا