وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش بازسازی ایپد بوسیله بروزترین روش های تکنولوزیکی توسط موسسه های حرفه ای

آموزش بازسازی ایپد بوسیله جدیدترین روش های تخصصی در موسسه های مدرن

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند.


تغییر سرعت وای-فای : سرعت انتقال اطلاعات با وای-فای در این نسل افزایش پیدا کرده و این باعث افزایش سرعت وبگردی می شود.
نسل کوچک (مینی)

این سری از اولین نوع خودش است. اپل برای اولین بار هم زمان با معرفی آیپد ۴ (بیست و سوم اکتبر 2012) آیپدی را با این مشخصات معرفی شد :اندازه 7.9 اینچ ، ضخامت 7.2 میلیمتر،وزن 309 گرم (53٪ سبک‌تر از آیپد نسل چهارم) ، در دو رنگبندی متفاوت (رنگ‌بندی مدل اول یک دست مشکی و مدل دوم به رنگ طبیعی آلومینیوم)، رزولوشن نمایشگر مشابه آیپد 2 (1024 در 768 پیکسل). چیپ پردازشی A5 (مشابه آیپد 2) است و در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایت و در دو مدل وای-فای و وای-فایِ همراه با شبکه 4G LTE عرضه شد.
نسل پنجم

این نسل که آیپد ایر نام دارد، بیشترین تغییرات را نسبت به تمام نسل های قبلی خود داشته است. این آیپد نسبت به نسل قبل خود ۲۸ ٪ سبکتر، ۲۰ ٪ نازکتر، ۲۴ ٪ کم حجم تر شده و شباهت بسیاری به آیپد مینی دارد. این تبلت از iOS 7 برای رابط خود استفاده می کند. از مشخصات سخت افزاری آن می توان به چیپ پردازشی A7 ، چیپ پردازش حرکتی M7 و بسیاری ارتقاهای دیگر اشاره کرد.
نسل کوچک دوم

آی‌پد رایانه‌ای بدون صفحه کلید است، از صفحه حساس لمسی (multi touch) بهره می‌گیرد و با اشاره انگشتان دست می‌توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد. برای انجام کارهایی که به تایپ طولانی نیاز دارند، امکان استفاده از صفحه کلید جداگانه نیز به آن وجود دارد.
گونه‌ای از آی‌پد تنها دارای قابلیت وای-فای و گونه دیگری از آن دارای قابلیت وای‌فای و اتصال 3G یا 4G است. ویژگی‌های اصلی آی‌پد عبارتند از:

سیستم‌عامل ایپد در حال حاضر ۷.۱.۲ که باعث ایجاد قابلیت موالتی تسک شده‌است
نمایشگر حساس لمسی ال ای دی ۹٫۷ اینچی با دقت ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل،
پردازنده A۷ شرکت اپل با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز

حافظه ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایتی
درگاه‌های ارتباطی پین ۳۰، وای-فای، 3G، 4G
دارای شتاب‌سنج (برای سنجش حرکت دستگاه)، قطب‌نمای دیجیتال، صفحه حساس لمسی و سامانه جی‌پی‌اس
درازا: ۲۳٫۴ سانتیمتر؛ پهنا: ۱۹ سانتی‌متر؛ ضخامت: ۱٫۳ سانتیمتر
وزن کمتر از یک کیلوگرم (۰٫۶ کیلوگرم برای مدل دارای وای-فای، ۰٫۷ کیلوگرم برای مدل دارای وای‌فای و ۳جی)
صفحه نمایش و ورودی




صفحه نمایش تمامی نسخه های ای پد (جز آیپد مینی نسل اول) رتینا است
اتصال

اتصال ایپد1و2و3 ازسیم کارت 3G و اتصال وای فای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n است وایپد4 از سیم کارت 3G و4G بهره مند است.
باتری
باتری ای پد نسخه1و2و3و4 یکسان بوده وبه مدت10ساعت درگشت گذار دراینترنت وپخش فیلم کارکرد دارد و9ساعت استفاده از مدل سلولار
ذخیره‌سازی و سیم کارت


ذخیره سازی ایپد1و2و3 از مدل 16گیگ و32گیگ و64 گیگ است و در ایپد4 از 16و32و64و128گیگ ارائه میشود
ابزار جانبی

صفحه کلید
پایه برای ایستاندن آی‌پد
تبدیل SD card یا Connection Kit
اتصال به دوربین عکس برداری Camera Connection
کیف های مختلف از جمله اسمارت کاور شرکت اپل



این دستگاه توسط کمپانی فاکسکان جمع آوری و تولید می‌شود، مانند آیپاد، آیفون و مک مینی. این کمپانی در شنزن چین واقع شده‌است. iSuppli تخمین زده‌است که هر دستگاه آیپد ۱۶ گیگ دارای وای-فای تقریبا ۲۶۹ دلار برای اپل هزینه در بر دارد. این درحالی است که این دستگاه توسط اپل ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود.
شرح تولید قطعات آیپد:
کیت Apple A۴&۵ ساخت شرکت اپل
مموری ساخت شرکت توشیبا و مدل ۶۴GB ساخت شرکت سامسونگ
چیپ لمسی ساخت شرکت بورد کم
صفحه نمایش رتینا ساخت شرکت ال جی
بدنه ساخت شرکت کتچر تکنولوژی
باتری ۶۰درصد ساخت شرکت تایوانی سیمپو تکنولوژی و ۴۰ درصد شرکت داینپک اینترنشنال
شتاب سنج ساخت شرکت STMicroelectronics







فراگیری بازسازی آیفون توسط بروزترین مدل های علمی در موسسه های پیشرفته

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات اپل برگزار میکند.

ترفندهای راه اندازی و بازسازی اسپیلت در اداره

چگونگی جای گذاری و ترمیم کولرگازی در اداره

نصب یونیت  خارجی

جای جای گذاری یونیت بیرونی باید به طوری انتخاب شود که هوای خروجی  و نویزحاصل از دستگاه مزاحمتی برای همسایگان ایجاد نکند.
  دستگاه باید در محلی  کارگذاشته شود که براحتی هوای لازم توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، بازگردانده میشود و باعث می گردد|سبب میشود}  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش نصب پکیج به بهترین شکل برگزارمیکند


به ایزوله کردن لوله درین توجه کنید . اگر لوله درین عایق نشود ( در حالت سرمایش ) باعث چکه کردن آب از اطراف لوله و در نهایت ریختن آب از سقف کاذب می شود .

به عملیات لوله کشی درین توجه کنید. در صورت امکان، مسیر لوله درین باید بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب لوله درین آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد . در صورتی که لوله درین بصورت افقی نصب شود، شیب آن نباید کمتر از یک درصد ( یک متر در صد متر ) باشد، تا آب درین مناسب جریان یابد.
به شیب لوله درین توجه شود، زیرا عدم شیب مناسب لوله افقی درین باعث برگشت آب به سمت یونیت می شود و در نتیجه داخل سینی درین آب جمع شده که امکان سرریز شدن را دارد.
به طرز عمل لوله درین توجه کنید. در صورتیکه لوله درین بدون سیفون به داخل فاضلاب آب راه یابد، بوی بد فاضلاب آب به داخل نشت می کند.
لذا حتما انتهای لوله درین را به سیفون مجهز کنید. 
به قطر و طول سیم توجه کنید. اگر از سیم با طول زیاد و یا قطر کم استفاده کنید، ممکن است سیم داغ شده و باعث آتش سوزی شود. حتما از جداول استاندارد که برای جریان سیم و کابل برای هر سطح مقطعی وجود دارد استفاده کرده، طول و سطح مقطع مناسب را انتخاب نمایید .



سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم کنید، در غیر اینصورت گرمای حاصله از اتصال ضعیف امکان سوختن سیم یا صدمه زدن به قسمت های الکتریکی و الکترونیکی و کمپرسور را به همراه خواهد داشت، زیرا یک اتصال ضعیف افت ولتاژ بوجود می آورد.

به اتصال کابل های ارتباطی یونیت خارجی و داخلی توجه داشته باشید. امکان دارد در جایی که چند دستگاه با هم نصب می گردند، کابل های ارتباطی اشتباها وصل شوند. در صورت اتصال اشتباه، عملکرد های دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد . حتی امکان دارد بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در این صورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

به توالی فازها و جهت گردش کمپرسور در دستگاه های های سه فاز، مخصوصا در کمپرسور های روتاری، اسکرال و اسکرو توجه داشته باشید. تغییر و جابجایی دو سیم در سیستم سه فاز، جهت گردش کمپرسور را عوض کرده و کمپرسور درست عمل نمی کند، لذا سعی کنید به رنگ سیم ها و صحیح بودن توالی فازها دقت شود ودر هنگام سرویس، بعد از باز کردن، سیم ها حتما درست در جای قبلی خودشان نصب گردند. همچنین کنتاکتور مورد استفاده از تابلو اصلی بایستی متناسب با ظرفیت دستگاه باشد، در غیر اینصورت باعث بالا رفتن حرارت و خرابی زودهنگام آن می شود که نهایته ممکن است به دستگاه صدمه بزند.



تاثیر شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

 

عنوان : چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیرم

استفاده از شیشه های دکوراتیو یا رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی خاصی در فضای منزل میشود. شیشه های رنگی به علت داشتن تنوع رنگی بالا کاربردی ترین متریال در طراحی و دیزاین محیط های داخلی وخارجی ساختمان می باشند.از جمله کاربردهای ان میتوان به پوشش های دیوارها-پارتیشن های اداری و جدا کننده ها-جمام های شیشه ای-آشپزخانه ها-چیدمان اتاق های خواب و مستربدروم-میزهای شیشه ای -آینه های رنگی-دکوراسیون فروشگاهی-شیشه های چاپی با توانایی چاپ هر تصویر دلخواه روی شیشه اشاره کرد.
برای شیشه دکوراتیو یک تعریف ساده وجود دارد. هر شیشه ای که برای استفاده در دکوراسیون داخلی مناسب باشد، جزئی از شیشه های دکوراتیو به حساب می آید. از آنجایی که یکی از استفاده های مهم شیشه، بخش دکوراسیون است، تنوع زیادی را نیز در این بخش شاهد هستیم.
شیشه یا آبگینه از قرن های پیش همواره یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون و منزل آرایی محسوب می شده است و امروزه نیز جایگاه و اهمیت خاصی در دکور فضاهای مسکونی و سایر ساختمان ها دارد.
در واقع کاربرد دو گانه شیشه در صنعت ساختمان امروز باعث شده است که این متریال نسبت به سایر مصالح و تجهیزات ساختمانی متمایز شود.
به عبارت دیگر، شیشه، امروزه علاوه بر اینکه به عنوان یکی از مصالح اصلی در ساخت و آماده سازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ، به دلیل نقش انکار ناپذیر و جدانشدنی آن در ساخت و آماده سازی پنجره ها، یکی از عناصر و متریال هایی است که برای زیباتر شدن فضای منزل یا هر فضای دیگری به کار می رود .
شیشه های رنگی یکی از پر استفاده ترین شیشه های دکوراتیو می باشد که تحت عنوان شیشه دکوراتیو رنگی هم شناخته می شود. به علت تنوع بالای رنگ و قابلیت استفاده ی گسترده ی این نوع شیشه در فضاهای متفاوت، شیشه رنگی توسط عموم مردم و همینطور معماران و طراحان داخلی مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. شیشه لاکوبل، برندی از شیشه رنگی می باشد که توسط کارخانه ACG بلژیک تولید و عرضه می گردد. شیشه رنگی تقریبا در هر فضایی نظیر مجتمع مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و … قابل استفاده است.
شیشه چاپی یا شیشه های طرح دار را می توان دومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست. شیشه چاپی یا شیشه های طرح دار، بعد از شیشه های رنگی، پرمصرف ترین نوع  شیشه های دکوراتیو هستند. علت محبوبیت این نوع شیشه هم، قابلیت بالا و انعطاف آن در طرح و نقش پذیری می باشد. هر طرح و نقشی قابلیت چاپ شدن بر روی شیشه را داراست و این سبب می شود بسیاری به این فکر بیافتند که طرح مورد نظرشان را بر روی شیشه چاپ نمایند. بسیاری از سازمان ها، کارخانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی، برند خود بر روی شیشه چاپ و در قسمت های مختلف نصب می کنند. در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، شیشه های طرح دار را بخش های مختلف مانند آشپزخانه، حمام، نشیمن، اتاق خواب و … نصب می کنند. فروشگاه های مختلف نیز، شیشه چاپی را برای نمایش برند خود مورد استفاده قرار می دهند.
همراه با پیشرفت تکنولوژی روش هایی برای تولید شیشه های ساختمانی ابداع شد، تا امروز که گسترده ترین آنها تولید شیشه به روش شناوری (فلوت) است. در این روش برای دستیابی به سطح کاملا صاف و عاری از موج شیشه را روی قلع مذاب شناور می سازند.
گذشته از این نوع خاصی از شیشه امروزه در صنعت ساختمان و به خصوص در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل ویژگی های خاص و کاربردهایی که در دکوراسیون دارد، تبدیل به یک صنعت مدرن در این زمینه شده است. دکوراسیون داخلی  
امروزه استفاده از این صنعت مدرن در دکوراسیون آن را به یکی از رایج ترین شیوه های استفاده از شیشه در دکور فضاهای مسکونی و سایر تبدیل کرده است که در قالب آن می توان انواع مختلفی از کاربرد شیشه را در دکور مشاهده کرد.