وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مدل های ساخت نوشته جدید قسمت دوم

این مطلب توسط وبسایت ساخت سایت تهیه گردیده است.


روش های تشکیل متن جدید پارت دوم 

تولید نوشته ها تازه یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر نوشتن مطلب نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن مقالات وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و ایجاد نوشته هایجدید و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید محتوای جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون درج شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که اکثر اوغات از مصاحبات استقبال زیادی می شود. گفتگو با اشخاص موفق میتواند یکی از روش های نوشتن نوشته جدید باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوراه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های مکتوب ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی مخاطبان زیادی را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان ثابت خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت نزد گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از دو شیوه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مقاله به دست وبسایت قیمت طراحی سایت گردآوری شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.