وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

قدرت روشنایی نور منزل در دیزاین دکوراسیون داخلی

اصول دکوراسیون خانه هایی بامتراژ پایین و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



تغییر دکوراسیون منزل نقش مهمی را در طراحی داخلی منزل دارد و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار بهترین راه برای تغییر دکوراسیون است.

معمولا وقتی خونه مدت هاست که تغییری نکرده و تکراری به نظر میرسه، اولین فکری که به سر خیلی هامون میزنه تعویض مبلمان و فرش و پرده و خیلی فکر های پرخرج و دردسر از این قبیل هست. غافل از اینکه با یکم ذوق و سلیقه و حوصله و بدون درد سر خاصی میشه تغییراتی رو در دکوراسیون منزلمون بدیم که خیلی چشمگیر و جدید باشه و لذت زیادی هم از این ماجرا ببریم. در این مطلب راهکار هایی رو قرار میدم که باهاش میشه رنگ مناسب و دلخواهمون رو برای دیوار های منزلمون انتخاب کنیم و به راحتی با ترکیب رنگها یک فضای جدید و پر نشاط بسازیم.

رنگ آمیزی دیوارها با استفاده از اسفنج
این روش سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد، تنها کافی است یک اسفنج خشک را به رنگ آغشته کنید، و با آن به سطح دیوار مورد نظرتان ضربه بزنید، این عمل را چند بار انجام دهید، دقت کنید که ضربه های تان باید آرام و مداوم باشد تا به میزان غلظت مورد نظرتان برسید، اگر از طیف های مختلف رنگ استفاده کنید، به کار نهایی خود عمقی ظریف و نا محسوس می بخشید.

طرح های رگه دار به وسیله پارچه روی دیوارهای خانه
کیسه های پلاستیکی را  مچاله کنید، آن ها را به رنگ آغشته کنید، و با ضربه های مدام روی دیوار طرح های زیبایی را پدید بیاورید، می توانید از دستکش یا پارچه برای گرفتن این کیسه های پلاستیکی رنگی استفاده کنید. سعی کنید که حتما از یک رنگ مکمل برای زیرسازی دیوار های تان استفاده کنید تا طرح نهایی تان زیبایی و جلوه خاصی داشته باشد.

نمای راه راه برای دیوارهای داخلی خانه
این روش برای ایجاد رگه یا نوارهای باریک و ملایمی از رنگ ها روی دیوار به کار می رود، زمانی که این کار با ظرافت انجام گیرد، نتیجه نهایی هم به ظرافت یک پارچه دیده می شود، ترکیب رنگ و روغن جلا را با کمک یک غلتک به صورت عمودی روی دیوار بکشید، سپس به کمک یک قلم مو با موهای بلند نوارهای نازکی را روی دیوار پدید بیاورید. صبر و حوصله در این کار به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید.

نمای آجری در دیوارهای داخلی خانه
به راحتی می توانید توهم وجود نمای آجری را روی دیوارهای خانه خود به وجود بیاورید. برای این کار احتیاج به یک تخته با ابعاد نه چندان بزرگ خواهید داشت، تخته ای که بتوانید آن را به راحتی بلند کنید. بع از آن به تعدادی اسفنج احتیاج خواهید داشت که سطح این تخته را بپوشانند، اسفنج ها را روی تخته بچسبانید و آن را به شکل یک مهر در بیاورید، رنگ آجر روی آن بزنید و به سراغ دیوار های تان بروید.

چطور رنگ دیوار  های منزل رو انتخاب کنیم

حالا نوبت رنگ هاست. رنگی که میخواید باهاش کار کنید رو باید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ باید اینکه چه فضایی رو رنگ میکنید(اتاق خواب، پذیرایی یا آشپزخانه و …) و همچنین به رنگ زمینه دیوارتون توجه کنید. همچنین به رنگ مبلمان منزلتون. یکی از ساده ترین راههای انتخاب ترکیب رنگهای مناسب، پارچه ها هستن. پارچه ای که به نظرتون زیباست جلوتون بذارید و ببینید از چه رنگ هایی استفاده کرده و هر کدوم به چه میزان. توصیه میکنم از رنگ های خیلی تند استفاده نکنید. به همین دلیل هم در لوازم مورد نیاز یک قوطی رنگ سفید هم قرار دادم. که رنگ مورد نظرتون رو کمی با سفید ترکیب کنید تا ملایم تر بشه.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.