وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

استیکرهای دیواری زیبا در طراحی دکوراسیون منزل

عنوان: استفاده از کاناپه در طراحی بسیار زیبای دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

بازسازی خانه در این روزها همانند ایجاد تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی منزل است و به شما کمک میکند دکوراسیون منزل خود رابسیار متنوع و زیبا طراحی کنید. با توجه به این که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و همه ما ترجیحمان بر این قضیه است که خانه ای نو را در سال جدید تجربه کنیم، پیش خودمان فکر کردیم که شاید بهتر باشد مطلب امروز را به مراحل اقدام برای بازسازی فضای داخلی خانه اختصاص دهیم تا اگر می خواهید برای بازسازی خانه تان اقدام کنید بدانید که از کجا باید شروع کنید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
بعد از این که سبک دکوراسیونی تان را مشخص کردید باید به سراغ گروه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند بروید. اگر واقعا به دنبال مجموعه ای خاص و حرفه ای هستید، حتما در انتخاب پرده اتاق ها هم دقت کافی را داشته باشید.

همین عضو کوچک می تواند نقشی بسیار کلیدی در دکوراسیون منزل تان ایفا کند. برای مثال یک کرکره چوبی رستیک یا مدرن به هیچ عنوان با مبلمان کلاسیک همخوانی ندارد و نه تنها فضا را زیبا نمی کند بلکه باعث می شود زیبایی مبلمان تان هم به چشم نیاید. اگر می خواهید مبلمانی عمری و بادوام تهیه کنید، هزینه تان را صرف وسایلی که به اصطلاح «مُد» هستند نکنید، چراکه به همان سرعتی که مورد استقبال قرار گرفته اند به همان سرعت هم از رده خارج می شوند. سعی کنید به دنبال مدل های ساده تر و راحت تر بروید تا دست تان در زمینه انتخاب رنگ های مختلف برای رویه آنها نیز باز باشد.

گاهی یک سری وسایلی که حتی فکرش را هم نمی کردید کنار هم مجموعه ای فوق العاده را به وجود می آورند. برای مثال انداختن یک رومیزی دست دوز روی مبل راحتی کنار شومینه یا استفاده از پوست حیوانات روی تخت خواب می تواند جلوه ای جالب به فضا بدهد. هنگام طراحی اتاق کودک حتما این نکته را در نظر داشته باشید که سلیقه کودک تان هم بسیار مهم است، سعی کنید از دید او هم نگاهی به این اتاق بیندازید. در ضمن این فضا باید به گونه ای طراحی شود که همه وسایل به راحتی در دسترس کودک باشند و در عین حال کمترین خطر را برایش ایجاد کند.

بعد از آن که به لیستی قطعی از این اهالی فن رسیدید حالا وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید تا بدانید هر کدام از آن ها با چه هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهند. و در نهایت آن شرکت معماری و یا دکوراتوری که هم سبک طراحی اش به دلتان می نشیند و هم هزینه اش با جیب شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

در قسمت بازسازی های فضای داخلی خانه چیدانه می توانید مطالبی را ببینید که در ان ها شیوه های مختلف بازسازی خانه گذاشته شده است. با خواندن این مطالب می توانید با فکر بازتری به استقبال بازسازی خانه بروید و حتی کمی تا قسمتی می توانید نتیجه نهایی آن را هم حدس بزنید.

در طراحی حمام هم می توانید به سادگی با اضافه کردن یک نور مناسب به ویژه در بالای آینه ای بزرگ، ظاهری کاملا مدرن و ساده به این فضا ببخشید. در نظر گرفتن یک کتابخانه یا به طور ساده تر نصب چند طبقه روی دیوار اتاق نشیمن هم به نوبه خود نوعی اثر هنری محسوب می شود. چه کتابخانه ای پر از کتاب داشته باشید چه چند قفسه کوچک با تعدادی کتاب محدود، می توانید با کمی حوصله و سلیقه کتاب های با جلد ها و رنگ ها و قدهای مشابه را کنار هم بچینید و با این کار ظاهری بی نهایت زیبا به کتابخانه دوست داشتنی تان ببخشید. شاید هم دوست داشته باشید از ترکیب بندی خاصی برای چیدمان شان استفاده کنید. این دیگر با خودتان است!

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که عاشق مبلمان و وسایل بی نهایت خاص هستند، مثل یک کاناپه تک با روکشی راه راه یا گلدار و رنگی. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از این دسته مبلمان افراط نکنید که در آن صورت با خانه ای شلوغ و سردرگم مواجه خواهید شد بدون اینکه بدانید مشکل از کجاست. از این وسایل خاص فقط برای ایجاد نقطه تاکید در فضا استفاده کنید تا هم زیبایی شان به چشم بیاید و هم از ایجاد یکنواختی به بهترین نحو جلوگیری کنند.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.