وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

گرفتن قیمت به صورت غیر حضوری در باب خرید خانه در استانبول چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت خانه در استانبول.|از کدام تیم،خرید خانه در ترکیه را می توان به راحتی انجام داد؟

 

خرید آپارتمان در استانبول

با توجه به قیمت آپارتمان و کیفیت بالای ساخت، خرید آپارتمان در استانبول یک تصمیم درست به نظر می رسد. اتفاقات پیش آمده در اقتصاد و کاهش چشمگیر فعالیت های اقتصادی، باعث پایین آمدن قیمت ملک بطور مقطعی و ایجاد یک فرصت مناسب برای سرمایه گذارای و خرید خانه در استانبول شده است. سوالی که در ذهن بسیاریست و شاید برای شما هم مهم باشد این است که آیا خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول بهتر است یا خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول؟

مناطق عالی، معمولی و ضعیف در هر دو قسمت اروپایی و آسیایی استانبول وجود دارند که اگر قرار به مقایسه باشد باید این مناطق را با هم مقایسه کرد تا به نتیجه مناسب رسید. در کل قسمت آسیایی بیشتر محبوب ترک هاست و اکثر ترک های استانبول، خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول را به مراتب بیشتر از قسمت اروپایی ترجیح می دهند.
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

چنانچه بخواهیم بصورت اجمالی خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول را مورد بررسی قرار دهیم باید ابتدا به مناطق کادیکوی، بیکوز و اسکودار اشاره کنیم که محبوبترین و گرانترین مناطق قسمت آسیایی هستند که اکثر جمعیت آنها را ترک های سرمایه دار استانبول تشکیل داده اند. با توجه به رویکرد دولت ترکیه به احداث مرکز مالی جهانی در منطقه آتاشهیر، جابجایی مراکز مالی و بانک ها به این منطقه باعث رشد این منطقه از نظر اقتصادی خواهد شد. این مسئله ایست که تا به امروز از عوامل اهمیت منطقه اروپایی استانبول بوده است.

بعضی مناطق روبه رشد مانند کارتال، مال تپه و پندیک با قرارگیری در خط ساحلی و پایین بودن قیمت خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول، بسیاری از خریداران با بودجه های متوسط را به سمت خود کشانده است. از تفاوت های اصلی این مناطق با مناطق متوسط و ضعیف در قسمت اروپایی باید به زیر ساخت های قوی و موقعیت ساحلی آنها اشاره کرد که همین باعث شده که در مقایسه با خرید آپارتمان در غرب استانبول بمراتب خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول در این مناطق گزینه های بهتر سرمایه گذاری و زندگی باشند.

 

برای معارفه می توانید به فروش خانه در استانبول رجوع کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.